کتاب عادت های کله خری pdf

افزایش آگاهی، تعیین حد و مرزها و اصلاحات رفتاری که روزانه نیاز دارید تا عادت ها را درون خود نهادینه کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عادت های کله خری

کتاب عادت های کله خری اثر جین سینسرو با ترجمه نفیسه تنکابنی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. برنامه کتاب عادت های کله خری این است که با زبان ساده توضیح دهد عادت‌ها چه هستند و چه کار می‌کنند.

کتاب عادت های کله خری حامی توست تا همه عادت‌هایت را شناسایی کنی (عادت خوب، بد یا حتی زشت) و خودت تشخیص دهی که از شر کدامشان باید خلاص شوی، چه عادت‌های جدیدی را جایگزین آن‌ها کنی و چگونه فردی باشی که بتوانی این کارها را انجام دهی.

درباره نویسنده کتاب عادت های کله خری

جن سینسرو نویسنده، مربی موفقیت و سخنگوی پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز است که بیش از یک دهه به مردم کمک کرده تا زندگی خود را از طریق حضورهای عمومی، جلسات خصوصی، سمینارهای مربیگری و کتاب ها – از جمله: تو یک کله شقی پیش به سوی ایمان به بزرگی خود و شروع زندگی عالی - تغییر دهند.

بخشی از متن کتاب عادت های کله خری

صبر: بیشتر عادت‌ها لذت و رضایت آنی به‌دنبال ندارند، به‌جز استثناهایی مثل دوش گرفتن (چه بدن پاکیزه و شادابی!) مرتب کردن تخت‌خواب (به‌به چه اتاق تمیز و مرتبی!) یا خوردن صبحانه (گرسنه نیستم!). اما اغلب عادت‌ها به مدتی زمان نیاز دارند تا نتایج مطلوب را نشان دهند و همین موضوع خلق عادت جدید را دشوارتر می‌کند، زیرا ما انسان‌ها همواره به‌دنبال بازده فوری کارهایمان هستیم.

جایگزین کردن حبوبات به‌جای بستنی بالاخره به‌طور امیدوارکننده‌ای کلسترول تو را کاهش می‌دهد، تمرین وزنه‌برداری به‌صورت روزانه سرانجام تا ابد طول نمی‌کشد تا تو را به شکم تخت و عضله برجسته برساند، اگر روزانه سی دقیقه را به مدیتیشن اختصاص دهی بالاخره روزی به جایی می‌رسی که بلافاصله بعد از انجام دادن آن احساس آرامش و تمرکز می‌کنی، هرچند در ابتدا با خود فکر می‌کنی چند سالِ آزگار باید تلاش کنی تا به نتیجه دلخواه برسی.

به‌همین‌دلیل است که به‌موقع انجام دادن عادت‌ها بسیار مهم است. همچنین تعقیب قدم‌به‌قدم پیشرفت‌هایی که حاصل شده بسیار مفید است، زیرا به تو یادآوری می‌کند چه مسیری را تا اینجا طی کرده‌ای، به‌علاوه مشاهدة موفقیت‌های کوچک دلگرم‌کننده است و به تو امیدواری می‌بخشد (من قبلاً بعد از سی‌بار درازونشست از رمق می‌افتادم و حالا بعد از پنجاه‌بار انرژی‌ام را از دست می‌دهم).

صفحات کتاب :
207
کنگره :
BF335
دیویی :
152/33
کتابشناسی ملی :
8424312
شابک :
978-622-220-744-1
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه عادت های کله خری