امتیاز
5 / 4.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فریب دادن شیطان

کتاب فریب دادن شیطان اثر ناپلئون هیل با ترجمه مهدی قراچه داغی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
دکتر ناپلئون هیل مشهورترین نویسنده متفکر کتاب‌های خودیار و پرفروش‌ترین نویسنده در همه ادوار تاریخ است. از شما می‌خواهیم که به گفت‌وگوی واقعی او با شیطان توجه اجمالی کنید. این‌گونه متوجه می‌شوید که شیطان واقعاً کیست و با نودوهشت درصد انسان‌های زنده به گفته خود او چه می‌کند.

کتاب فریب دادن شیطان، یکی از مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه خودیاری و توسعه فردی توسط ناپلئون هیل نوشته شده است. 

در کتاب فریب دادن شیطان نویسنده از راز مخفی موفقیت خودش پرده برمی‌دارد و شما را با واقعیت‌هایی روبه‌رو می‌کند که می‌توانند راهکاری برای رسیدن به آرزوها و اهداف‌تان باشد.

بخشی از متن کتاب فریب دادن شیطان

حرف‌های آقای کارنگی زندگی مرا متحول کرد. در من اشتیاق سوزانی ایجاد کرد که تحت تأثیر آن به‌شدت تکان خوردم. کارنگی با من از واژه «خویشتن دیگر» حرف زده بود که من به‌درستی از مفهوم آن سر درنیاوردم.

در جریان کار بررسی و تحقیق درباره علل شکست و موفقیت، با بیست‌پنج‌هزار شکست‌خورده و پانصد انسان موفق صحبت کردم. من سال‌ها قبل درباره مفهوم «خویشتن دیگر» از آقای کارنگی مطالبی شنیده بودم. اما مفهوم آن وقتی برایم روشن شد که دو نقطة عطف در زندگی‌ام پیش آمد و مجبور شدم همه تلاش خود را صرف بیرون‌رفت از مشکل کنم.

کاش می‌توانستم این اکتشاف را بدون استفاده از ضمیر شخصی برایتان بیان کنم، اما این غیرممکن است؛ زیرا این نتیجة یک تجربة شخصی است که نمی‌توانم از آن جدا بمانم. برای اینکه تصویر روشنی از مطلب پیدا کنید، شما را با نخستین نقطه عطفی که به آن اشاره می‌کنم، آشنا می‌کنم.

پژوهش لازم برای جمع‌آوری اطلاعات دربارة به دست آوردن هفده دلیل برای موفقیت و سی دلیل برای شکست و ناکامی به سال‌ها کار و تلاش احتیاج داشت.

صفحات کتاب :
239
کنگره :
BF۶۳۷‬‬
دیویی :
۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
7402444
شابک :
978-622-220-688-8
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه فریب دادن شیطان