امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رک و صریح حرف بزن

کتاب رک و صریح حرف بزن اثر استیو هاروی با ترجمه علی اکبر قاری نیت توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. این کتاب اثری دیگر از نویسنده کتاب پر فروش مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن عمل کنید می باشد.

کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن عمل کنید بیش از دومیلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده و به چندین زبان در بیش از سی کشور مختلف ترجمه شده است.

کتاب رک و صریح حرف بزن می تواند کمکی باشد به زنانی که پا را فراتر از افسانه‌ها، شایعات، کلیشه‌ها و حرف‌های کلی‌ای گذاشته‌اند که مانع درک بر ازدواج با مردان است؛ قصداین اثر آگاهی دادن به آن‌ها درباره این است که مردها واقعاً چه نوع آدم‌هایی هستند و چگونه می‌توانند در «دوران آشنایی» عشق و محبت طرف مقابل را جذب کنند.

بخشی از متن کتاب رک و صریح حرف بزن

زنان نمی‌خواهند عذر و بهانه‌هایتان را برای عمل نکردن به قولی که داده‌اید بشنوند، به‌ویژه وقتی این قول به رفاه و سعادت فرزندانشان مربوط باشد. ولی مردی که می‌گوید قصد دارد نیازهای همسرش را تأمین کند، باید آماده انجام دادن این کار باشد تا بتواند رفاه و آسایش را فراهم کند. مردی که به همسرش قول می‌دهد او را تأمین خواهد کرد، باید هر روز سخت کار کند تا درآمد کافی برای تأمین‌ معاش و برآوردن تمام نیازهای او و خانواده‌اش داشته باشد.

مردی که قول می‌دهد همسرش را دوست داشته باشد، به او خیانت نمی‌کند یا او را کتک نمی‌زند یا موجب آسیب روحی و روانی او نمی‌شود؛ درعوض او را آن‌طوری دوست دارد که می‌خواهد زنش نیز به همان صورت او را دوست داشته باشد. به او وفادار می‌ماند، به او احترام می‌گذارد و نیازهایش را برآورده می‌کند.

موفقیت در انجام دادن تمام این کارها براساس این اصل ساده استوار است: به قولی که داده‌ای عمل کن. اگر این‌کار را انجام ندهی، اطرافیانت حق دارند فکر کنند که تو فقط یک مرد لاف‌زن و چاخان هستی و همسرت هم حق دارد بگوید: «دختر، او آدم به‌دردنخوری است.»

شابک :
978-622-220-697-0
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
208
کنگره :
HQ۸۰۱‬‬
دیویی :
۳۰۶/۷‬‬
کتابشناسی ملی :
7510736

کتاب های مشابه رک و صریح حرف بزن