کتاب سرنوشت عاشق نیت توست pdf

این رمانی برگرفته از داستانی واقعی است

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سرنوشت عاشق نیت توست

کتاب سرنوشت عاشق نیت توست نوشته اتهم امین نموتلو با ترجمه فائزه پورعلی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. این رمانی برگرفته از داستانی واقعی است.

کتاب سرنوشت عاشق نیت توست داستان زندگی مردی به اسم سدات است که غرق خوشبختی است و رنج را نمی‌شناسد، تا اینکه اتفاقاتی تلخ برای او و خانواده‌اش رخ می‌دهد.

بخشی از متن کتاب سرنوشت عاشق نیت توست

این دنیا به‌گونه‌ای بود که می‌توانم بگویم از بدو تولد خوش‌شانس بودم... از پدرم شغلی بسیار خوب به ارث برده بودم، دو فرزند و یک برادر و یک خواهر داشتم. در شهری بزرگ که مردمش مرا به‌خوبی می‌شناختند...

واقعاً در کارمان موفق بودیم، بهتر است بگویم برادرم بزرگ‌تر از من بود و در کارش بسیار موفق بود. من هم برادر حیله‌گری بودم که مثل بچه‌ها مدام پی شیطنت می‌گشت.

چون شرکتمان قدیمی بود، ریشه‌های محکم و قابل اطمینانی داشتیم، یعنی به همین راحتی‌ها لطمه نمی‌خوردیم. درآمدمان را صرف سرمایه‌گذاری‌های غیرمنقول می‌کردیم، دفاتر و مغازه‌های جدید تأسیس می‌کردیم و روز‌به‌روز شرکتمان بزرگ‌تر می‌شد.

من علی‌رغم هوش زیادم از ورود به عرصه‌های جدید و گاه اشتباه باز نمی‌ماندم و خطر می‌کردم؛ این را دیگران درموردم می‌گویند، نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم.

برادرم هم پدر و هم برادرم بود. می‌توان در خصوص اینکه کار درستی کرده است یا نه بحث کرد، اما علی‌رغم اینکه بسیار پرشروشور بودم، هیچ‌گاه خطاهایم را به پدرم بازگو نمی‌کرد.

صفحات کتاب :
168
کنگره :
PL۲۴۸‬‬
دیویی :
۸۹۴/۳۵۳۳‬‬
کتابشناسی ملی :
8474251
شابک :
978-622-220-754-0
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه سرنوشت عاشق نیت توست