نظر شما چیست؟

مجموعه داستان های شکر خدا، مجموعه داستان های تخیلی است، به قلم کلر ژوبرت و تصویرگری افروز قلی زاده که توسط انتشارات به نشر منتشر شده است.

معرفی مجموعه داستان های شکر خدا 

در هر داستان از مجموعه داستان های شکر خدا اتفاقاتی می افتد که باعث می شود شخصیت اصلی آن متوجه یکی از مهربانی های خدا بشود. و در هرکدام از داستان های این مجموعه با یک مفهوم دینی و اخلاقی که همان شکرگزرای است رو به رو می شویم. قهرمانان این مجموعه داستانی را حیوانات گوناگون هستند که به گونه ای تخیلی همانند انسان قوه اختیار و تعقل برای آن ها تجسم شده است و در انتهای هر داستان خداوند را به خاطر نعمات ارزشمندی که به آن ها داده، شکر می کنند. نعمت‌هایی که هم معنوی هستند  و هم مادی مانند قدرت تشخیص، تصمیم گیری، شکرگزاری از نعمت ها، بخشش و ...
عناوین داستان های این مجموعه عبارت است از:
کفش های بافتنی، دو جوراب آبی، پیف پیف!، برگ موشی، عروسک کج و کوله، قول قول، بازهم توت فرنگی!، زیرزمین بازی، غذای دورهم، رنگ های دنیا، همین یک دفعه و سه فندق گمشده
این مجموعه نیز اثر برگزیده ی جشنواره ی ادبی شهید حبیب غنی‌پور در سال ۱۳۹۹ بوده است.

برشی از متن مجموعه داستان های شکر خدا 

باز هم توت فرنگی!
مامان بلبل آن روز توت فرنگی به لانه آورد. بلبلَک به آن نوک زد و با شادی گفت: «هومممممممممم! چه شیرین و خوشمزه است! کاش خدا فقط این میوه را می آفرید و همه جا پر از توت فرنگی بود!»
مامان بلبل خندید و گفت: «خدا که میوه ها را فقط برای تو نیافریده بلبلَکم! ولی از حالا به بعد، فقط توت فرنگی برایت می آورم.»
روز بعد، مامان بلبل فقط توت فرنگی برای بلبلک آورد: یک توت فرنگی برای صبحانه، یکی برای ناهار، یکی برای عصرانه و
یک توت فرنگی هم برای شام.
هر بار بلبلَک با خوشحالی فریاد می کشید: «هومممممممممم!» 
شب، بلبلک با نگرانی پرسید:«مامانی! من این همه توت فرنگی خوردم، باز هم مانده؟ تمام نشده؟«
مامان بلبل خندید و گفت: «نگران نباش بلبلَکم. حالا حالاها تمام نمی شود! هر وقت یاد گرفتی پرواز کنی، می توانی خودت ببینی!»
روز دوّم، بلبک از دیدن توت فرنگی کم تر خوشحالی کرد و فقط یک «هوم» کوچولو گفت. روز سوّم هم توت فرنگی صبحانه اش را زورکی خورد. آه کشید و به مامان بلبل گفت: «خیلی عجیب است! نمی دانم چرا از خوردن توت فرنگی خسته شدم!»...

خرید مجموعه داستان های شکر خدا 

نسخه ی چاپی مجموعه داستان های شکر خدا را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و به دلبندانتان هدیه بدهید. همچینین می توانید هرکدام از داستان های این مجموعه را نیز به صورت کتاب مستقل نیز در فراکتاب سفارش داده و خریداری کنید.

خرید کتابهای کلر ژوبرت

در فراکتاب خرید مجموعه کتاب داستان های شکر خدا کلر ژوبرت و سایر کتاب‌های ایشان را با تخفیف انجام دهید.

دانلود مجموعه داستان های شکر خدا 

نسخه ی الکترونیک مجموعه داستان های شکر خدا را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود، آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

دانلود مجموعه داستان های شکر خدا 

صفحات کتاب :
90
دیویی :
۸‮فا‬۳‬
کتابشناسی ملی :
7468524
شابک :
9789640234396
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه مجموعه داستان های شکر خدا