کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن

زندگینامه آدری هپبورن

امتیاز
5 / 3.0

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن نوشته ملیسا هلسترن و ترجمه یاسمن رضایی است که توسط نشر میلکان روانه بازار شده است.

خلاصه کتاب آدری هپبورن

کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن زندگی‌نامه یکی از به نام ترین بازیگران تاریخ سینمای هالیوود است. البته این کتاب بیشتر از اینکه شبیه به بیوگرافی باشد، شبیه روایت زندگی یک ستاره هالیوود از زبان نزدیکانش است.
این کتاب نوشته ملیسا هلسترن است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا کندوکاوی در زندگی آدری هپبورن داشته باشد و مخاطبش را بیشتر با دوره‌های مختلف زندگی آدری هپبورن و سبک زندگی‌اش آشنا کند. 

درباره ملیسا هلسترن

ملیسا هلسترن نویسنده، کارآفرین، استراتژیست محتوا و کارشناس تبلیغات و برندسازی است. او از طرفداران سرسخت آدری هپبورن است.

بخشی از کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن

به مادرت گوش بده:
مادر آدری، بارونس الا فُن هیمسترا، «بیش‌تر از هر چیزی دلش می‌خواست یک هنرپیشه‌ی انگلیسی باریک و بلند باشد.» اما میراث اشرافی‌اش او را از چنین حماقت‌هایی بر حذر می‌داشت. ازدواج و مادری از وظایف او بود.
همیشه به‌وضوح صدای مادرم را می‌شنوم که به من می‌گفت: «وقت‌شناس باش. اول به دیگران فکر کن و زیاد راجع به خودت حرف نزن. تو جالب نیستی، دیگران‌اند که اهمیت دارند»
ـ آدری
به قول آدری
این‌که دختر یک بارونس باشی باعث هیچ تفاوتی نمی‌شود جز این‌که مادرم در سال ۱۹۰۰ به دنیا آمده و طبق قوانین سخت و خشک بزرگ شده است.به همین دلیل هم مادرم به آداب اجتماعی من و برادرانم خیلی اهمیت می‌داد و همیشه می‌گفت مهربانی یادتان نرود، شما باید همیشه مهربان باشید. باز کردن در برای خانم‌های مسن برایش کاری عادی بود و همیشه با جدیت به این کار تشویق‌مان می‌کرد.
مادرم به من آموخت چطور راست بایستم، روی صندلی قوز نکنم، در استفاده از نوشیدنی‌ها و مواد شیرین نظم داشته باشم و در روز فقط شش نخ سیگار بکشم.
قواعد مادر مخالف این بود که اول به دیگران فکر نکنی یا منظم نباشی.
این یک رفتار قدیمی فوق‌العاده است، این‌که دیگران همیشه مهم‌ترند و تو در مرتبه‌ی بعدی قرار می‌گیری. دیگران از تو مهم‌ترند. پس خیلی هیاهو نکن و با آن کنار بیا عزیزم.
در کودکی یاد گرفته بودم جلب‌توجه دیگران کار بدی است. پس هیچ‌وقت خودت را نمایش نده... همه‌‌ی آن چیزی که من با آن زندگی‌ام را گذرانده‌ام.
واقعاً نمی‌توانم بگویم استعدادهای آدری به‌خاطر من است. اگر این یک استعداد واقعی است، نعمت خداوند است. من همان‌قدر می‌توانم به این استعدادها افتخار کنم که به آسمان آبی یا نمایشگاه نقاشی فلمیش در رویال آکادمی.

در بخش دیگری از کتاب می‌خوانیم:

... ” ...زندگی ام طبق قاعده و فرمول خاصی نیست. بخشی از آن غریزی است و احساسات معمول بخش دیگری از آن را تشکیل می دهد. منطق هم در زندگی ام وجود دارد، منطقی که مثل خیلی چیزهای دیگر خوب است. من در طول زندگی ام از افراد و چیزهای مختلفی منطق آموخته ام و انگار این افکار در من جذب شده اند: از مادرم، معلم‌ام، قوانین زندگی، سلامتی و طبیعت چیزهای زیادی یاد گرفته ام.
بزرگ‌ترین پیروزی زندگی‌ام این بوده که توانستم با خودم زندگی کنم و کمبودهای خودم و دیگران را بپذیرم. از آن‌چه دوست دارم باشم خیلی دورم، اما بالاخره به این نتیجه رسیده‌ام که آن‌قدرها هم بد نیستم.

pdfکتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن 

راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن در حال حاضر به صورت نسخه پی دی اف یا الکترونیکی در فراکتاب ممکن نیست اما شما می‌توانید نسخه فیزیکی این کتاب را از مجموعه فراکتاب تهیه کنید.

آدری هپبورن یک روح زیبا

یک عنوان دیگر با موضوع زندگی آدری هپبورن کتاب آدری هپبورن یک روح زیباست که توسط پسرش نوشته شده که او را با عکس های منحصر به فرد، نقاشی ها و دیگر یادگاری های نادر آدری به تصویر کشیده شده است. این کتاب در واقع ادای دینی است به مادرش.
شما می‌توانید این کتاب را نیز از وب سایت و اپلیکیشن فراکتاب تهیه کنید.

دانلود رایگان کتاب آدری هپبورن

هر دو عنوان ذکر شده که زندگینامه آدری هپبورن هستند به صورت قانونی در فراکتاب به فروش می‌رسند و نسخه رایگانی از آنها به دلیل رعایت حقوق مولفین و موصنفین در این وب سایت موجود نیست.

کتاب صوتی راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن

نسخه صوتی از کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن تا به الان در فراکتاب قرار نگرفته است و فعلاً می‌توانید نسخه فیزیکی کتاب را تهیه کنید.

خرید کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن

این کتاب را در فراکتاب با تخفیف تهیه کنید.

مشخصات کتاب راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: میلکان
نویسنده: ملیسا هلسترن
مترجم: یاسمن رضایی
تعداد صفحه: 224
موضوع: بیوگرافی آدری هپبورن
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
224
دیویی :
791/4302892
شابک :
9786007443224
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه راهنمای دوست داشتنی بودن به روش آدری هپبورن