انتشارات پژوهشهای کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما

معرفی و تاریخچه انتشارات پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما

انتشارات پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. فعالیت های واحد پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی طیف وسیعی از انتشار پژوهش های معطوف به برنامه سازی یا معطوف به آسیب شناسی، توسعه و تکمیل آرایش رسانه برون مرزی را شامل می شود که در قالب «پژوهش های کاربردی» و «مجموعه راهبردهای رسانه ای کاربردی و پژوهشی» تهیه می شوند. در این روند برگزاری نشست های اندیشه ورزی، انتشار پژوهشنامه رسانه بین الملل، انتشار کتاب، رصد و تلخیص مطالب اندیشکده های جهانی و نظرسنجی از جمله دیگر فعالیت های پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی می باشند.

موضوعات و حوزه فعالیت نشر پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما

انتشارات پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما در حوزه های مختلفی از جمله اقتصاد مقاومتی و تحولات منطقه ای و بین المللی فعالیت دارد.. مهمترین نویسندگانی که این ناشر کتاب های آنها را منتشر کرده است، به این شرح اند: احمد کاظمی، ابراهیم معراجی، جان گلاسر، کریستوفر پربل، تری ور ثرال، امیرعلی ابوالفتح.

کتاب های انتشارات پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما

از مهمترین و معروف ترین کتاب های انتشارات پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما می توان به:«وضعیت اقلیت ها در ترکیه از منظر حقوق بین الملل»،«نقش اندیشکده ها در سیاست خارجی آمریکا»،«هیزم بر آتش»،«روز شمار تاریخ ایالات متحده آمریکا» اشاره کرد.

اطلاعات تماس نشر پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما

برای برقراری ارتباط با نشر پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا و سیما می توانید از طریق درگاه های زیر اقدام کنید:
تلفن تماس: ۰۲۱- ۲۲۰۱۳۸۵۲
ایمیل: arcbm@irib.ir
آدرس: تهران- خ. ولیعصر، بالاتر از مسجد بلال، ساختمان اداری صداوسیما، ط. ۵
مدیر مسول: احمد کاظمی

 

بیشتر