دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

دوره چله مادری

آبان 1402 . علی مهدوی

دوره چله مادری، دوره‌ای تربیتی برای مادران و مربیان می باشد که توسط تربیتکده آئین فطرت اجرا می شده است. این دوره با استفاده کتاب ها و همچنین تدریس حجت السلام محسن عباسی ولدی اجرا شد.

چله مادری

«چله مادری» دوره ای برای مادران،‌ مربیان، معلّمان و مبلغان با موضوع مادری و همسری در حوزه سبک زندگی و تربیت دینی است. این دوره به صورت کاملاً رایگان و با محتوای جذاب، جدید و کاربردی بر اساس چهار کتاب «آسمانی نشان آسمانی بمان»، «دختران و همسری و شغل ناب مادری»، «دختران آسمانی و سفیران مهربانی» و «بانو اجازه!» توسط تربیتکده آئین فطرت با تدریس حجت الاسلام و المسلمین محسن عباسی ولدی برگزار شده است.

تربیت کده آیین فطرت چله مادری

تربیتکده آیین فطرت وابسته به انتشارات آئین فطرت، در عرصه تربیت برنامه های متنوعی برگزار می کند و چله مادری یکی از آنهاست و از برنامه های امروز این تربیت کده میتوان به چله عاشقانه با خدا با عنوان قصه من و خدا اشاره کرد.

دوره سوم چله مادری

تربیتکده آیین فطرت دوره چله مادری را تا کنون در چهار مرحله اجرا کرده است و دوره پنجم چله مادری هم اکنون در حال برگزاری است. برای شرکت در این دوره آدرس ذیل را ببینید.

کتاب چله مادری

تربیتکده آیین فطرت برای دوره چله مادری عباسی ولدی از چهار کتاب ذیل استفاده می‌کند که ناشر محترم این 4 کتاب را در فراکتاب به صورت الکترونیک عرضه کرده است. نسخه چاپی این کتاب‌ها هم با تخفیف ویژه در اختیار شماست.

کتاب آسمانی نشان آسمانی بمان، کتاب دختران و همسری و شغل ناب مادری، کتاب دختران آسمانی و سفیران مهربانی و کتاب بانو اجازه!

کتاب من دیگر ما جلد سیزدهم

راهکارهای آماده کردن دختران برای ایفای نقش همسری و مادری، کتاب من دیگر ما جلد سیزدهم دختران آسمانی و سفیران مهربانی، با موضوع تربیت فرزند، نوشته محسن عباسی ولدی است و توسط انتشارات آئین فطرت منتشر شده است.

10 تخفیف

دختران آسمانی و سفیران مهربانی

کتاب من دیگر ما جلد سیزدهم دختران آسمانی و سفیران مهربانی، با موضوع تربیت فرزند، نوشته محسن عباسی ولدی است و توسط انتشارات آئین فطرت منتشر شده است. م...
محسن عباسی ولدی
نویسنده
آیین فطرت
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب بانو اجازه!

کتاب بانو اجازه پیرامون زندگی حضرت فاطمه (علیها سلام) نوشته محسن عباسی ولدی، جلدم دوم از مجموعه کتاب ریحانه خدا می‌باشد که به سبک زندگی حضرت زهرا (س) پرداخته است و انتشارات آئین فطرت آن را به چاپ رسانیده است.

10 تخفیف

ریحانه ی خدا جلد دوم بانو اجازه!

کتاب بانو اجازه پیرامون زندگی حضرت فاطمه (علیها سلام) نوشته محسن عباسی ولدی، جلدم دوم از مجموعه کتاب ریحانه خدا می باشد و انتشارات آئین فطرت آن را به ...
محسن عباسی ولدی
نویسنده
زهیر توکلی
ویراستار
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب آسمانی نشان، آسمانی بمان

کتاب آسمانی نشان، آسمانی بمان، یکی دیگر از آثار محسن عباسی ولدی است که با عناوین دیگر چون؛ (زن، مادری، خانه داری، اشتغال؟) یا (آسمان را با زمین عوض نکنیم، ما برای آسمان آفریده شده ایم) نیز به چشم می خورد. نویسنده تلاش میکند در این کتاب به این پرسش مهم: «زن: مادری، خانه داری، اشتغال؟» پاسخ دهد و رویکردی مبتنی بر آموزه های دینی را دنبال می کند. انتشارات آیین فطرت این کتاب را چاپ کرده است.

10 تخفیف

آسمانی نشان، آسمانی بمان

  کتاب آسمانی نشان، آسمانی بمان، یکی دیگر از آثار محسن عباسی ولدی است که با عناوین دیگر چون؛ (زن، مادری، خانه داری، اشتغال؟) یا (آسمان را با زمین...
محسن عباسی ولدی
نویسنده
آیین فطرت
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب من دیگر ما جلد دوازدهم

من دیگر ما جلد دوازدهم دختران و همسری و شغل ناب مادری، خود را موظّف می داند به تبیین جایگاه همسری و مادری و رابطۀ آن با تربیت دختران بپردازد. این کتاب کتابی دیگر از محسن عباسی‌ولدی است.

10 تخفیف

من دیگر ما جلد دوازدهم

من دیگر ما جلد دوازدهم دختران و همسری و شغل ناب مادری، خود را موظّف می داند به تبیین جایگاه همسری و مادری و رابطۀ آن با تربیت دختران بپردازد. این کتاب...
محسن عباسی ولدی
نویسنده
آیین فطرت
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

خرید کتاب چله مادری

برای دریافت این کتاب‌ها در فراکتاب می‌توانید هر 4 کتاب را در همین صفحه خریداری کنید و یا هر کدام از کتاب ها را به صورت جداگانه در نرم افزار یا سایت فراکتاب جستجو کرده و خریداری نمایید.

مشخصات مجموعه کتاب چله مادری را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 921
موضوع: تربیت فرزند

 

برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 9 میانگین: 4.8]
علی مهدوی
علی مهدوی
من علی مهدوی هستم. فارغ التحصیل کارشناسی فن‌آوری اطلاعات و از سال 1392 در فراکتاب در حال فعالیت هستم ... بیوگرافی کامل
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *