نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رازهای تاب آوری

تاب آوری به چه معناست؟ آیا در هنگام زمستان و بارش برف، درختان را دیده اید که چگونه در سنگینی برفی که بر روی شاخه هایشان نشسته، خم می شوند اما بندرت می شکنند! و پس از گذشت زمان و آب شدن برفها بتدریج مقاوم‌تر واستوارتر از گذشته بر می خیزند و رشد می کنند؟ این همان تاب آوری است.

بطور حتم با افرادی در جامعه روبرو شده اید که با امکانات محدود و رشد در یک محیط نه چندان مناسب به موفقیت های بزرگ دست یافته اند و در مقابل افرادی را هم دیده اید که در یک شرایط ایده آل زندگی می کنند، ولی موفقیت در زندگی را تجربه نکرده و همیشه نا امید هستند. احتمالا این سوال بارها و بارها برایتان پیش آمده است که چرا برخی از افراد در برخورد با بحران های زندگی با مدیریت صحیح و انعطاف پذیری از این بحران ها عبور می کنند و برخی دیگر برعکس، تمام عمر با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند؟

در کتاب صوتی"رازهای تاب آوری" به این سوالات پاسخ داده می شود و راه‌های عملی برای رسیدن به موفقیت بطور کاملا آموزشی و ساده بیان می شود."تاب آوری" به ما می آموزد که بهتر فکر کنیم، احساساتمان را کنترل کنیم و بهتر بیان کنیم و بتوانیم در برابر مشکلات تاب آورده و از آنها عبور کنیم.

این کتاب بسیار ارزنده به همت  نشر دیجیتال موج کتاب صوتی شده است شما این اثر را با صدای تاثیرگذار مجتبی حیدری خواهید شنید.


صفحات کتاب :
52
کنگره :
‏‫BF۶۹۸/۳۵‭‬ ‭/ت۲‏‫‬‬‮‭ت۸ ۱۳۹۷
دیویی :
155/24
کتابشناسی ملی :
۵۱۳۴۵۴۰
شابک :
9786008757320
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه رازهای تاب آوری