امتیاز
5 / 0.0
خرید چاپی
220,000
15%
ت 187,000
نظر شما چیست؟

کتاب روزنه هایی از عالم غیب، نوشته ی آیت الله سید محسن خرازی پیرامون کرامات و داستان هایی از امام زمان (عج) می باشد و توسط انتشارات جمکران چاپ و منتشر شده است.

معرفی کتاب روزنه هایی از عالم غیب

نویسنده در مورد نوشتن کتاب روزنه هایی از عالم غیب در پشت جلد کتاب آورده است:
از دوران جوانی در این فکر بودم که کرامات و داستان ها و برخی مطالب مهمی را که از بزرگان علم و یا دوستان موثق و با دیانت می شنوم، در دفتر یادداشت کنم. با توفیق الهی این کار را شروع کردم و تاکنون صدها قضیه و داستان با اهمیت جمع آوری شده است. البته این مقدار نمونه ای است از کرامات و شنیدنی ها که این جانب به آن برخورد کرده ام. اگر اشخاصی وقت کافی و تلاش وسیع تری مبذول دارند با صدها و هزارها مورد دیگر مواجه خواهند شد.

خلاصه کتاب روزنه هایی از عالم غیب

روزنه هایی از عالم غیب بیان داستان های واقعی و کرامات ائمه اطهارعلیهم السلام و عالمان عامل و زاهدان پیرو اهل بیت (علیهم السلام) در محکم نمودن ارکان اعتقادی و نیز امیدوار شدن عموم مردم به توسّل، اثری عمیق و هدایت گر دارد. این مجموعه که توسط استاد معظّم، حضرت آیت اللَّه حاج سید محسن خرّازی – دام عزّه – گردآوری گردیده، نتیجه چندین سال مراوده و مصاحبت با بزرگان و عالمان برجسته پیرو اهل بیت (علیهم السلام) می باشد.
عناوین فصل ها و بخش های کتاب روزنه هایی از عالم غیب به شرح زیر است:
کسانی که خدمت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رسیده اند، توسل به اهل بیت (علیه السلام)، برکات زیارت امام حسین (علیه السلام)، اقامه عزای حسینی، درباره تربت امام حسین (علیه السلام)، کرامات ائمه اطهار (علیه السلام) و امام زاده ها، برخی از استخاره ها، درباره قرآن مجید، تدبیرهای خاص الهی، رویاهای صادقه، آگاهی از وقت مرگ، تازه ماندن اجساد و بدن های پاکان، آثار نیک و بد اعمال و داستان های دیگر، حیات برزخی و آگاهی اموات، درباره روح و تجرید و تسخیر و غیره، درباره امور غیر طبیعی و غیر عادی، فرشتگان، شیاطین و اجنه و در محضر علمای ربانی.

برشی از متن کتاب

نجات یک عالم توسط یکی از اصحاب امام عصر (ارواحنا فداه) 
استاد بزرگوار آیت الله العظمی،  حاج شیخ محمدعلی اراکی از مرحوم آیت الله نورالدین اراکی نقل کردند: صاحب جواهر به کسی اجازه اجتهاد نمی داد. یکی از اهل علم وقتی که قصد می کند که به وطن بازگردد، از ایشان می خواهد که به او اجازه اجتهاد بدهد. صاحب جواهر حاضر نمی شود و در این زمینه تلاش او هم به نتیجه ای نمی رسد. عاقبت به صاحب جواهر عرض می‌ کند هر طور که میل دارید، اجازه بدهید. صاحب جواهر بدون اینکه اجتهاد او را تصدیق کند، اجازه (گرفتن سهم امام و سایر وجوه) را به او می دهند. ولی آن شخص در متن اجازه نامه خود دست می برد و یک کلمه اجتهاد هم بر آن اضافه می کند. 
وقتی به وطن خود باز می گردد، مورد توجه عموم قرار می گیرد و از هر کجا عبور می کرد همه به او احترام می نمودند، غیر از پیرمردی که پینه دوز بود و به او بی اعتنایی می کرد و مطابق معمول به او احترام نمی گذارد. خودش نزد پیرمرد رفت و سلام کرد. پیرمرد جواب داد علیکم سلام ایها المدلس! شخص در حیرت فرو رفت، چگونه این پیرمرد از سر او اطلاع دارد؟ پی جویی کرد. پیرمرد گفت: امام عصر (ارواحنا فداه) فرموده است: تو در اجازه عبد صالح (صاحب جواهر) تدلیس کرده ای و عذاب تو پنجاه حقب خواهد بود. آن شخص وقتی این مطلب را شنید از ریاست آن محل دست کشید و رساله علمیه (مراجعی را که صلاحیت معنوی داشتند) به دست گرفت، به این طرف و آن طرف برای تبلیغ رفت تا این که گناهش آمرزیده شود.

داستان هایی از عالم غیب

در کتاب روزنه هایی از عالم غیب، داستان هایی پیرامون کرامات امام عصر ارواحنا فداه آمده است که خود نمونه ای از عالم غیب می باشد.

سید محسن خرازی کیست

نویسنده ی کتاب روزنه هایی از عالم غیب آیت الله سید محسن خرازی می باشد که متولد 1316 در تهران است. وی سابقا نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان بوده و فعلا عضو جامعه مدرسین  حوزه علمیه قم است.

خرید کتاب روزنه هایی از عالم غیب

نسخه چاپی کتاب روزنه هایی از عالم غیب را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب روزنه هایی از عالم غیب

مشخصات کتاب روزنه هایی از عالم غیب در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: جمکران
نویسنده: آیت الله سید محسن خرازی
تعداد صفحه: 448
موضوع: داستان ایرانی، زندگی نامه ائمه و بزرگان
قالب: چاپی 

 

صفحات کتاب :
448
دیویی :
297/68
شابک :
9789648484182
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه روزنه هایی از عالم غیب