امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,500
نظر شما چیست؟
در کتاب صندوق رفاه دانشجویان گروه پزشکی (راهنمای جامع؛ در دانشگاه های ایالات متحده) نوشتۀ بن وایت، در رابطه با دریافت و روش های اعطای وام دانشجویی در دانشگاه های علوم پزشکی آمریکا و مدیریت هزینه های دانشجو صحبت شده است.

شرایط داخلی و بین المللی کشورمان در عرصه علمی، توجه به وضع رفاهی دانشجویان به شکل عام و نخبگان به طور خاص را مضاعف ساخته است. مهاجرت جوانان توانمند کشورمان، جذابیت های تحصیل در خارج از کشور و بهره برداری کشورهای توسعه یافته از دانش آموختگان ایرانی، در سال های اخیر، توجه به کیفیت زندگی دانشجویی و برنامه ریزی راهبردی برای ارتقای آن را، اجتناب ناپذیر کرده است.

جامعه در حال گذار ایرانی در این بحبوحه، جزء با استقرار کیفیت در نظام علمی و بالا بردن کیفیت زندگی دانشجویان نمی تواند وضعیت خود را در سطح پیشرفت های جهانی رفع و رجوع کند.

کتاب صندوق رفاه دانشجویان گروه پزشکی (Medical student loanes) یک سند زنده است و این نسخه در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۷ منتشر شد که با هدف "الگو برداری" از نکات مثبت روش های اعطا و بازپرداخت وام در کشورهای بیشتر توسعه یافته، برای سازمان های متولی این امر در کشور ترجمه شده است.

امید است با آگاهی از فرایند و چگونگی پرداخت وام در کشورهای بیشتر توسعه یافته و الگو برداری از نکات مثبت آن بتواند به ایجاد یک مدل ایرانی - اسلامی در اعطای وام به دانشجویان کشور عزیزمان بر اساس سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی سال ۱۳۹۳ توسط مقام معظم رهبری منتج شود.

بن وایت (ben white) یک روزنامه نگار آمریکایی شناخته شده است. در حال حاضر او یک خبرنگار ارشد اقتصادی است که قبلا هم برای نیویورک تایمز کار می کرد.
صفحات کتاب :
177
کنگره :
‏‫‬‮‭R۷۴۵‏‫‬‮‭/و۲ص۹ ۱۳۹۷
دیویی :
610/711
کتابشناسی ملی :
5163854
شابک :
‭978-600-8794-82-0‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه صندوق رفاه دانشجویان گروه پزشکی