امتیاز
5 / 0.0
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
89,000
15%
ت 75,650
نظر شما چیست؟
رنگ‌آمیزی کتاب‌های نقاشی در دوران بچگی، برای بیشتر ما کاری خوشایند و دل‌پذیر بود؛ وقتی جایی می‌نشستیم و با حوصله یک رنگ خاص را انتخاب و تصویری بی‌رنگ را به اثری زیبا تبدیل می‌کردیم. شاید هنوز هم در دل شما این آرزو زنده باشد که بار دیگر به آن دوران بی‌دغدغه برگردید و بدون فکر کردن به فشار و نگرانی‌های دنیای بزرگسالان، با خودتان خلوت کنید و مشغول انتخاب تصویر و رنگ دلخواهتان و سپس رنگ‌آمیزی شوید.

ممکن است با خودتان فکر کنید که این یک آرزوی کودکانه است و دیگر از سن این کارها گذشته‌ایم، یا بگویید در گذشته، ذهن کودکانه‌ی من با این کار آرام می‌شد، اما حالا دیگر چنین چیزی ممکن نیست. نکته‌ی اصلی این‌جاست که پژوهش‌های علمی نشان داده‌اند رنگ‌آمیزی، با فعال کردن بخش‌هایی از انسان که هنگام استراحت و آرامش فعال می‌شوند، زمینه‌ی رسیدن به آرامش، درون‌نگری و خلاقیت بیشتر را برای بزرگسالانی که استرس و نگرانی زیادی دارند، فراهم می‌کند.

به آن‌چه کودک درونتان درباره‌ی لذت و آرامش رنگ‌آمیزی می‌گوید، اعتماد کنید. این کتاب دوست خوبی برای دوران نگرانی و دغدغه‌های شما خواهد بود. با پناه بردن به دنیای شگفت‌انگیز رنگ‌ها و طرح‌ها، می‌توانید به جای غرق شدن در نگرانی‌هایتان، چند دقیقه آن‌ها را کنار بگذارید و به جای آن، مداد رنگی بردارید و از نیروی جادویی رنگ‌ها برای رسیدن به آرامش استفاده کنید.
صفحات کتاب :
108
دیویی :
612/82
شابک :
9786009751013

کتاب های مشابه مغز من و رنگ آمیزی 02 آرامش در باغ پروانه ها