امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
خرید چاپی
70,000
15%
ت 59,500
نظر شما چیست؟

کتاب ره نامه 22 اسلام ناب و اسلام امریکایی، بیست و دومین کتاب مجموعه ره نامه، نوشته ی آیت الله عظمی خامنه ای می باشد. مجموعه کتاب ره نامه به کوشش معاونت پژوهش و آموزش موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی گردآوری شده است و در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

معرفی کتاب ره نامه 22 اسلام ناب و اسلام امریکایی

ره نامه مجموعه‌ای است شامل چهل دفتر که مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی(ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد. جلد 22 ره نامه به مباحث مربوط به اسلام ناب و اسلام آمریکایی از منظر مقام عظمی ولایت پرداخته است.

خلاصه کتاب ره نامه 22 اسلام ناب و اسلام امریکایی

اســلام دین افراد مجاهدی اســت که به دنبال حق و عدالتند؛  دین کسانی است که آزادی و استقلال می خواهند. مکتب مبارزان  و مردم ضدّ اســتعمار اســت. امّا این ها اســلام را طور دیگری معرّفی  کرده اند و می کنند. تصوّر نادرســتی که از اســلام در اذهان عامّه به وجود آورده و شــکل ناقصی که در حوزه های علمیّه عرضه می شود؛ برای این منظور اســت که خاصیّت انقلابی و حیاتی اســلامی را از آن بگیرند.
کتاب ره نامه 22 در 10 فصل با عناوین زیر مباحث مربوط به اسلام ناب و اسلام امریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری را مطرح می کند:
فصل اوّل: چیستی و مبانی اسلام ناب  
فصل دوّم: منابع اسلام ناب  
فصل سوّم: روش شناسی فهم اسلام ناب  
فصل چهارم: ویژگی های اسلام ناب  
فصل پنجم: فراگیری تفکّر اسلام ناب 
فصل ششم: موانع و چالشهای فراروی اسلام ناب 
فصل هفتم: تقابل اسلام ناب و اسلام آمریکایی  
فصل هشتم: جلوه ها و ویژگی های اسلام آمریکایی 
فصل نهم: راهبرد منادیان اسلام آمریکایی در برابر
فصل دهم: توفیقات انقلاب اسلامی  

برشی از متن کتاب اسلام ناب و اسلام امریکایی ره نامه 22 

اســلام آمریکایی هم دو شاخه دارد: یک شاخه اسلام متحجّر، یک شــاخه اســلام ســکولار؛ این اسلام آمریکایی اســت. استکبار و  قدرت های مادّی از هر دو شــاخه پشــتیبانی کرده اند و می کنند؛ یک جاهایــی آن هــا را بــه وجود می آورند، یــک جاهایی آن هــا را راهنمایی می کنند، یک جاهایی آن ها را کمک می کنند.

خرید کتاب ره نامه 22 اسلام ناب و اسلام امریکایی

نسخه چاپی کتاب ره نامه 22 اسلام ناب و اسلام امریکایی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب سفارش داده و با تخفیف خریداری کنید.

دانلود کتاب اسلام ناب و اسلام امریکایی جلد 22 ره نامه 

کتاب ره نامه 22 اسلام ناب و اسلام امریکایی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان مطالعه کنید.

مشخصات کتاب ره نامه 22 اسلام ناب و اسلام امریکایی را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: انقلاب اسلامی
نویسنده: آیت الله سید علی خامنه ای 
تعداد صفحه: 143
موضوع: دین پژوهی، اسلام ناب و اسلام آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری
قالب: الکترونیک و چاپی با تخفیف
صفحات کتاب :
143
شابک :
9786227491937

کتاب های مشابه اسلام ناب و اسلام آمریکایی