امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب از جنس عشق

کتاب از جنس عشق به قلم میثم رهبریان به نگارش درآمده است و در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب شما را به درک عمیق‌تری از یک زندگی عاشقانه می‌رساند.

امروزه اغلب مردم دنیا آن‌قدر سرگرم مسائل مختلف هستند که ارزیابی رفتارهایشان را فراموش کرده‌اند. زندگی مکانیکی، تلاش برای رفع نیازهای مالی، فراوانی اطلاعات و بسیاری موارد دیگر، ارزش‌های انسانی را به دست فراموشی سپرده است. اگر نگاهی به زندگی انسان‌های مشهور و شاخص بیندازید، متوجه خواهید شد که این افراد مدام در حال شناخت رفتارهای خود جهت بهتر شدن هستند. درست در دورانی که به علوم انسانی اهمیت داده نمی‌شود، تمایز افراد بزرگ در توجه به این حوزه است. بنابراین اگر می‌خواهید شما هم در دسته افراد بزرگ قرار بگیرید به ارزش‌های انسانی توجه بیشتری کنید. اگر ارزش‌های انسانی از دغدغه‌های شما است و به داستان علاقمندید، این کتاب مناسب شماست. در این کتاب از قدرت داستان بهره گرفته شده تا به بهترین شکل مفهوم منتقل شود و مطالب درک گردد.

عشق از آن جمله موضوعاتی است که به زندگی انسان جان می‌بخشد و به همین دلیل همواره مورد توجه بوده است. بنابراین توجه به آن، کیفیت زندگی را افزایش خواهد داد. کتاب از جنس عشق به شما کمک می‌کند تا با استفاده از داستان‌ها، علاوه بر اینکه به چالش کشیده شوید، درک عمیق تری از زندگی عاشقانه داشته باشید. خواندن این کتاب به افرادی که به داستان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستند و آگاهی از ارزش‌های انسانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایشان است، توصیه می‌شود.


گزیده کتاب از جنس عشق

زن پاشو محکم‌تر روی گاز فشار داد، باید خودشو سریع می‌رسوند...

نه...!

صدای برخورد ماشین با سپر گلگیر روبرویی...

ماشین کاملأ نو بود و چند روز بیشتر نبود که اون  رو تحویل گرفته بودند، حالا چطوری باید جریان تصادف به شوهرش توضیح می‌داد؟

خدایا...

باید مدارکش رو حاضر می کرد. در حالی که از یه پاکت قهوه‌ای رنگ بزرگ، مدارکش رو بیرون می‌کشید، تکه کاغذی از توی اون زمین افتاد. روی اون با خطی درشت و شتاب‌زده نوشته شده بود: عزیزم در صورت تصادف یادت باشه که من تو رو دوست دارم، نه ماشین رو.

زن آروم گرفت و با لبخند از ماشین پیاده شد.

صفحات کتاب :
104
کنگره :
‭PIR۸۳۴۵‬
دیویی :
‭۸‮فا‬۳/۶۲‬
کتابشناسی ملی :
6145196
شابک :
978-622-7321-02-9
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه از جنس عشق