امتیاز
5 / 0.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

گزیده کتاب رانده شده!

پروندۀ زندگی ابلیس (شیطان) به صورت بسیار خلاصه به شرح ذیل است: خداوند کالبد ما را با مقداری خاک به صورت انسان آفرید؛ و با این آفرینش نو، سپس از روح خود به آن حیات بخشید فرشتگان خود را به آزمایش فراخواند تا صف فروتنان را از متکبران جدا کند.

با فرمان «اسجدوا» همۀ فرشتگان بر این آفریدۀ نو، بی درنگ سجده کردند تا هم فروتنی خود را نشان دهند و هم بر شایستگی انسان کامل اعتراف کنند؛ ولی ابلیس، خودخواهی پنهانش را به نمایش گذاشت و از سجده بر آدم، سر باز زد و در این آزمون پر رمز و راز، شکست سختی متحمل شد. این ماجرا در آیات و روایات متعددی آمده است.

معرفی کتاب رانده شده!

کتاب رانده شده! نوشته فتح الله نجارزادگان است که توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است. مجموعه رهنما که تاکنون ۱۳۵ جلد از آن به همت انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه های یاد شده را پاسخ می دهد. 

کتاب های کم حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسایل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند. «رانده شده! » جلد ۱۳۴ این مجموعه است.


صفحات کتاب :
88
کنگره :
‏‫‬‮‭BP226/1‏‫‬‮‭/ن26ر2 1397
دیویی :
‏‫‬‮‭‬‭297/467
کتابشناسی ملی :
5022994
شابک :
978-600-99750-2-0‬‬‬
سال نشر :
‏‫1397

کتاب های مشابه رانده شده!