نظر شما چیست؟

معرفی کتاب موجودی به نام جن

کتاب موجودی به نام جن از مجموعه کتاب های رهنما به چیستی و چگونگی و موجودیت جن با تکیه بر آیات قرآن کریم می پردازد. مجموعه کتابهای رهنما، به موضوعات مختلف، اجتماعی، اخلاقی، عبادی، خانواده، احکام، ولایت فقیه و... می‌پردازد و سوالات گوناگون رایج در زمینه‌های یاد شده را پاسخ می‌دهد. کتاب‌های کم‌حجم و پرمحتوای این مجموعه مناسب زندگی پرمشغله امروزی نگاشته شده‌اند و سعی دارند مخاطبان و به ویژه جوانان را با رویکرد نوین اسلامی با مسائل گوناگون دینی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی آشنا سازند.

گزیده کتاب موجودی به نام جن

در جامعه ما چه پیش از اسلام و چه پس از آن همواره چنین تفکری وجود داشته است و مردم مناطق گوناگون به موجوداتی مانند: جن، پری، دیو و مانند آن معتقد بودند و همین اعتقاد باعث شد برای زندگی خود، آداب و رسومی خاص در نظر بگیرند؛ یعنی برای زندگی ً در کنار چنین موجوداتی قوانین و مقررات ویژه و احیانا عجیب و ً غریبی وضع کنند؛ مثال: هنگام خواب، شیئی آهنی به همراه داشته باشند یا هنگام شب از ریختن آب داغ خودداری کنند و... . 
هرچند در زمان کنونی از حجم این عقاید و باورها کاسته شده است؛ ولی کماکان بخشی از این عقاید به شدت و قوت خود در میان توده جامعه باقی می‌باشد و ابهام درباره این امور همچنان در میان بسیاری از افراد، به خصوص جوان‌ترها باقی است؛ به عنوان مثال، یکی از پرسش‌های مهم برای اکثر جوانان، درباره موجودی به نام جن است که اصل وجود این موجود و ویژگی‌های جسمی او و توانایی‌هایی که احیانا دارد، برای خیلی‌ها جزء پرسش‌های جدی و همیشگی به حساب می‌آید و همواره میل به رسیدن به پاسخی دقیق و کامل درباره این موجود ناشناخته از آرزوهای درونی خیلی‌هاست.

صفحات کتاب :
56
کنگره :
BP226/3‏‫‬‭‬‮‭/ح2م8
دیویی :
‫‬‭297/467
کتابشناسی ملی :
4731001
شابک :
‫‬‭978-964-02-2726-8
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه موجودی به نام جن