نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لایق احسنت خدا

کتاب لایق احسنت خدا تهیه و تولید شده توسط ادارۀ تولیدات فرهنگی است که توسط محمدرضاطاهری، جعفرصدیقی، محمد زارعی و خانم‌ها منیره صرافان و هما بادی مهرآبادی نوشته و توسط مریم رمضانی ویراستاری شده و توسط انتشارات زائر رضوی منتشر شده است.


کتاب لایق احسنت خدا ویژه ماه مبارک رمضان است و شامل آیاتی از کلام الله وحی، فراز هایی از نهج البلاغه امیرالمومنین علی(ع) و صحیفه سجادیه است


گزیده کتاب لایق احسنت خدا


هنوز خستگی بالا آمدن از پلههای دانشکده در پاهایم بود و نفس نفس میزدم که دستش را بالا برد: «ببخشید استاد، یک سؤال دارم.» با اشارۀ سر و چشم به او اجازه دادم. اینطور شروع کرد: «استاد، دیشب وقتی قرآن می خوندم، به آیە ( ولقد کرمنا بنی آدم) رسیدم. »


گفتم: «خُب! » جواب داد: «استاد، خدا توی این آیه میگه ما رو به بسیاری از مخلوقاتش برتری داده. سؤالم اینه که وقتی قبلش گفته به ما کرامت داده و آسایشمون رو فراهم کرده، یعنی چی که ما رو به مخلوقاتش برتری داده؟»


نگین که انگار هیچوقت قصد نداشت موهای نامرتب و گوش های بیرون از روسری اش را بپوشاند، کوله اش را گذاشت روی دستۀ صندلی و از ته کلاس به متلک گفت: «حاج خانوم! فهمیدیم شما قرآن میخونی، بچه مثبت! » ...


کتاب های مشابه لایق احسنت خدا