امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی 1

مجموعه کتاب های پرسش ها و پاسخ های دانشجویی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دفتر نشر معارف انتشار پیدا کرده است. آنچه این کتاب ها را از انواع مشابه برجسته می سازد طبقه بندی موضوعی، توجه به شبهات و سوالات روز، پاسخگویی بلیغ و بر اساس نظرات علما و مراجع عظام می باشد.

لازم به ذکر است، کتاب های پرسش ها و پاسخ های دانشجویی در عین حال این که دانشجویی نام گرفته اما برای هر ذهن پرسشگر و برای پاسخ به شبهات در اکثر محیط ها مناسب می باشد. با توجه به بمباران اطلاعاتی دشمنان اسلام ناب و شبهه افکنی روز افزون آن ها مطالعه‌ی چنین کتاب هایی که حجم کم ، بیان ساده و حتی قیمت اندک دارد به همه و خصوصا فعالان فرهنگی حوزه جوان و نوجوان توصیه می شود.

گزیده کتاب پرسش ها و پاسخ های دانشجویی 1

حقیقت واحده «خود»: وقتی در خود فکر می کنیم، به وضوح «خود» را، یعنی آنچه را که با کلمه «من» به آن اشاره می کنیم، یکی می‌یابیم و می بینیم یک حقیقت هستیم و نه بیش. با این همه، همین یک حقیقت(خود) را در مظاهر گوناگون با آثار متعدد می یابیم، یعنی در مظاهری که وقتی هر یک از آنها را مورد دقت قرار می دهیم، غیر بقیه می یابیم و اثر آن را غیر از آثار دیگران می‌بینیم.

صفحات کتاب :
168
کتابشناسی ملی :
‎1‎0‎9‎6‎4‎7‎4
شابک :
964-531-056-3
سال نشر :
1386

کتاب های مشابه پرسش ها و پاسخ های دانشجویی 1