دانلود کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
23,000
30%
ت 16,100
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی از سارا مقدم به بیان تکنیک هایی برای خواندن موثر و کارآمد درس های دانش آموزان پرداخته است. این کتاب که حاصل 7 سال تجربه این نویسنده است، به دانش آموزان کمک می‌کند تا بتوانند دروس خود را آسان تر و به روشی جذاب تر بخوانند. این کتاب توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است.
یکی از دلایلی که درس خواندن برای برخی دانش آموزان راحت تر و لذت بخش تر است، این مسئله است که روش صحیح مطالعه و مدیریت دروس را به بهتر از دیگران می دانند. یکی از روش های موثر برای مطالعه کتب درسی، خرد کردن یا اصطلاحا، کالباسی کردن دروس و مباحث، با تکنیک های موثرتری دروس و برنامه های خود را پیش ببرند.

خرید کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

 

درباره کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

هدف از نوشتن کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی آموزش تکنینک های مهم درس خواندن موثر و کارآمد می باشد که نتیجه 7 سال تجربه کاری، مشاوره‌ی تحصیلی نویسنده  کتاب می باشد. دانش آموزی که روش صحیح مطالعه و مدیریت امتحان و زمان را بداند مطمئنأ درس خواندن برای او بسیار آسان تر و دلپذیر تر می باشد و یک گام از دوستان خود جلوتر است.

 

بخشی از متن کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی

برای افرادی که در ساعات اولیه روز انرژی بیشتری دارند درس خواندن در روز بهترین نتیجه را خواهد داشت؛ زیرا ذهن بهتر می تواند تمرکز کند. این دسته از افراد بعد از خواب خوب شبانه، ذهنی آماده تر و منظم تر دارند. این موضوع به یادگیری و تحلیل بهتر اطلاعات کمک می کند. همچنین مصرف مواد غذایی مغذی همچون خشکبار و آجیل در بهبود عملکرد مغز مؤثر است.

کتاب صفر تا صد تندخوانی در 30 روز

 

دانلود کتاب درس خواندن با تکنیک های کالباسی (pdf)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf درس خواندن با تکنیک های کالباسی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب الکترونیکی تهیه کنید.

صفحات کتاب :
246
کنگره :
LB1049‏‫‬‮‭
دیویی :
371/30281
کتابشناسی ملی :
8460824
شابک :
978-622-292-451-5‬
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه درس خواندن با تکنیک های کالباسی