کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن (صوتی و pdf)

آزاد شدن از زندان های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی

امتیاز
5 / 0.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن (آزاد شدن از زندان های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی) به نویسندگی رابرت الکس جانسون و ترجمه سیمین موحد است و توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی روانه بازار کتاب شده است.

معرفی کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن 

کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن برپایه آراء و عقاید فرهنگ های گوناگون و قاره ها و سنن مختلف از اسطوره های یونان باستان، خرد ذن و عرفان مسیحی تا شاعران،  هنرمندان و دانشمندان امروزی استوار است.

هدف کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن این است که به خوانندگان کمک کند با حرکات و قدرت های جهان نامرئی خودآگاه هم سازتر شوند ــ جهانی که در زندگی روزمره ما متجلی می شود. انسان ها باید با جوانب نامعین و اسرارآمیز زندگی ای که از هر طرف احاطه اش کرده رابطه داشته باشد.

خلاصه کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

کتاب زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن (Living your unlived life) پیشگفتار مقدمه 1. تحقق کامل توان بالقوه‌مان 2. همچنان که بزرگ می‌شویم دوپاره می‌شویم 3. میانسالی و فراخوان کسب تمامیت بیشتر 4. یادگیریِ هنرِ زندگی در لحظه 5. زندگی نمادین درمانی برای زندگی تک‌بعدی 6. تجّسم خلاّق و سخن گفتن با خودمان 7. توجه به رؤیاهامان 8. دو کهن الگوی اساسی پختگی 9. وحدت بخشیدن به اضداد زندگی 10. بازگشت به خانه و شناختن آن برای اولین بار ضمیمه فهرست زندگی نزیسته

به شما خواهد فهماند که بررسی زندگی نزیسته و زندگی کردن در فرصت باقی مانده اصلی‌ترین وظیفه هر فرد در دوران میانسالی اوست؛ این چیزی است که پیش از اینکه تا مغز استخوان تکان خورد یا به بستر مرگ رسید باید به دست آورد. در واقع زندگی کردن بر اساس زندگی نزیسته‌ به مفهوم تحقق کامل توان بالقوه‌تان و کسب مقصود و معنا در زندگی‌ است.

ما انسان‌ها متناقض‌ترین شرح وظایف ممکن را در زندگی داریم. موجوداتی که همیشه باید متمدن باشیم اما این تمدن مستلزم فهرستی از باید و نبایدهاست که به ما تحمیل شده است، مانند ادب، انصاف، کارایی و دیگر فضایل که وظایف ما را نسبت به جامعه تشکیل می‌دهند.

زندگی تجربه نشده درست از همین جا شروع می‌شود. زیرا به سبب نوع انتخاب‌هایی که تا این مرحله از زندگی داشته‌ایم، چیزهایی که می‌توانست در ما احساس رضایت ایجاد کند، پنهان است. جانسون در این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا آرزوهای تحقق نیافته‌تای خود را بشناسید و بدانید که چگونه می‌توان آن‌ها را کنترل کرده و تغییر شکل دهید تا بتوانید با خودتان و دیگران در دوران میان سالی و پس از آن در آرامش زندگی کنید.

در حقیقت کتاب حاضر با در نظر گرفتن عقاید و فرهنگ‌های گوناگون، طرحی واقع بینانه و عمیق برای تبدیل حسرت به آگاهی وسیع‌تر و تلفیق بخش‌های پنهان روان‌تان با زندگی بیرونی‌تان ارائه داده و با هدف آزاد شدن از روزمرگی بعد از سن 30 سالگی به رشته تحریر درآمده است.

گزیده کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

این کتاب چه سؤالات اساسی و مهم میانسالان و میان سالگی را پاسخ می دهد؟ 

 هرچه از آستانه کودکی به نوجوانی و جوانی به میانسالی نزدیک می شویم تجربه ها توسعه یافته و تجربه نشده ها به توان چند برابر افزایش می یابند. انسان های خردمند همیشه در زجرند، چون به هرچه دسترسی پیدا کرده و تجربه نموده اند، کمتر از انتظار آن ها بوده است و انسان های بی خرد، همیشه راضی و پیروز، چون به هر چه دست یافته اند بیش از حد انتظار آن ها بوده است. این اصل سبب می شود انسانی که در میانسالی از خرد بیشتری بهره مند است، بیشترین گلایه و شکایت و عدم رضایت را از عملکرد گذشته خود داشته باشد.

دانلود رایگان کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن pdf

دانلود رایگان کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن، در فراکتاب موجود نمی باشد، زیرا انتشار رایگان کتاب باعث تضییع حق ناشر می شود. ولی می توانید با صرف هزینه ای آن را از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و در کتابخوان مطالعه کنید.

خرید کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

برای خرید زندگی نزیسته ات را زندگی کن، به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و پس از دانلود، آن را در خود اپلیکیشن مطالعه کنید.

دانلود کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن 

کتاب صوتی این اثر در فراکتاب توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی تهیه و ارائه شده است. می توانید با صرف هزینه اندک آن را از طریق اپلیکیشن فراکتاب دانلود کرده و در کتابخوان به آن گوش فرادهید.

دانلود رایگان کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن 

دانلود رایگان کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن در فراکتاب موجود نمی باشد ولی این کتاب بصورت الکترونیکی در فراکتاب موجود می باشد.

 نقد کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

از میان هزاران انتخاب و تصمیم گیری . راه هایی که هر فردی می تواند در زندگی خود انتخاب کند هر فرد فقط یک مسیر را انتخاب می کند و فقط می تواند یک مسیر را تجربه کند. تلاش همه انسان ها در مقاطع مختلف زندگی این بوده است که سهم بیشتری از ارزو ها را محقق سازند، بنابراین این دغدغه در میانسالی به وجود می اید که فرد چه حجمی از راه های بیهوده را پشیمان و نادم شده و چه میزان از راه های نرفته را با حسرت می نگرد و ((ای کاش ها)) در این مقطع سنی به او روی می اورند و از او انسانی غمگین و افسرده می سازند که از یک سو حسرت گذشته می خورد و از یک سو نگران اینده است و نمی تواند در لحظه زندگی کند و نمی داند که شاید می تواند بخش اندکی از راه های اساسی و اصلی ناپیموده را در این سن به بهترین شکل تجربه کند.

در کتاب تمرین هایی وجود دارد که فرد بتواند در مقطع سنی ذکر شده در زمان حال زندگی کند و خیالبافی های بی ثمر را تبدیل به ابزاری برای رشد درونی کند و راه هایی را برای زندگی جدید به وجود اورد و استعداد های دفن شده خود را نجات دهد.

دانلود کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

پی دی اف این کتاب در فراکتاب در دسترس می باشد. می توانید کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن را از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان مطالعه کنید.

دانلود کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

مشخصات کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: بنیاد فرهنگ زندگی
نویسنده: رابرت الکس جانسون
مترجم:
سیمین موحد
گوینده: مسعود فروتن و ابراهیم حاتمی کیا
تعداد صفحه: 212
موضوع: توسعه شخصی
قالب:  صوتی و pdf

 

صفحات کتاب :
301
کنگره :
BF724/65‭‬
دیویی :
155/66
کتابشناسی ملی :
6191600
شابک :
978-600-91540-7-4
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه زندگی نزیسته ات را زندگی کن