نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی فرشتگان

کتاب صوتی فرشتگان نوشته دایانا کوپر توسط فریبا مقدم‌ ترجمه شده است. این کتاب به هیچ عنوان رویکرد مذهبی درباره فرشتگان ندارد بلکه به شما کمک می کند در تجربه مستقیم ارتباط با فرشته نگهبان خود و سایر فرشتگان الهی قرار بگیرید و نحوه عملکرد آن ها را در زندگی روزمره خود و بهبود شرایط ذهنی و جسمی و عاطفیتان، تجربه کنید به ویژه با کمک نیایش های آهنگین زیبایی که با صدای گوینده اثر، خانم بیتا خداداد در فصل های آخر آمده است، تجدید قوای روحی یابید و آرامش و تعادل ذهن و جسمتان را بازیابید و درباره تجربه های حقیقی افرادی که با فرشتگان در ارتباط هستند، بشنوید.

خانم دایانا کوپر، نویسنده کتاب فرشتگان، کتاب های زیادی را درباره فرشتگان، ابعاد برتر هستی و چگونگی ورود زمین به فرکانس بالاتر به رشته تحریر در آورده است که کتاب صوتی موجود، تنها کتاب ترجمه شده او به زبان فارسی است. خانم کوپر امروزه یک درمانگر معنوی، هیبنوتراپیست بانی یک سازمان خیریه نیز هست، در این کتاب درباره داستان حقیقی ملاقاتش با فرشته نگهبان خود و نحوه عملکرد فرشتگان در زندگیش و سایر افراد از کشورهای مختلف، به تحریر در آورده است.

جالب است بدانید امروزه مدرسه ای به نام نورسفید توسط خانم کوپر در انگلستان احداث شده است که تا کنون به افراد زیادی کمک کرده تا با کمک فرشتگان هدف زندگی خود را دریابند و ور آن مسیر گام بردارند و همچنین دوره های درمانگری، مراقبه با فرشتگان، چگونگی  ورود زمین به ابعاد بالاتر و... موزش داده می شود.

امیدواریم با شنیدن کتاب صوتی فرشتگان از درون متحول شوید.

صفحات کتاب :
150
کنگره :
BL477‏‫‬‭/ک9ف4 1385
دیویی :
291/215
کتابشناسی ملی :
م85-39753
شابک :
978-964-328-539-5
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه فرشتگان