کتاب کاربرد علوم عصب شناسی در مدیریت تحول سازمانی pdf

راهنمای عملی مبتنی بر شواهد علمی برای مدیریت تحول

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کاربرد علوم عصب شناسی در مدیریت تحول سازمانی

کتاب کاربرد علوم عصب شناسی در مدیریت تحول سازمانی اثر هیلاری اسکارلت با ترجمه شهاب جنابی توسط انتشارات سروش منتشر شده است. کتاب حاضر که با عنوان کاربرد علوم عصب شناسی در مدیریت تحول سازمانی در اختیار محافل علمی و علاقه مندان به این زمینه قرار می گیرد، به دلیل ویژگی ممتازی که دارد می تواند زمینه ساز طرح مباحث جدید از یکسو و دستیابی به راهکارهای عملی برای ایجاد تحول در سطوح مختلف، از سوی دیگر قرار گیرد. اتخاذ رویکردی کاربردی و عملی در بهره گیری از علم عصب شناسی در فرآیند مدیریت تحول، این اثر را از سایر آثار در این حوزه، متمایز ساخته است.

در کتاب کاربرد علوم عصب شناسی در مدیریت تحول سازمانی ابتدا معرفی اجمالی و بسیار سادهای از علم عصب شناسی ارائه شده است و خوانندگانی که آشناییِ قبلی با علم مذکور ندارند، به راحتی می توانند آشناییِ اولیه ای با مفاهیم مقدماتی آن پیدا کنند سپس با اتکا بر یافته های علوم عصب شناسی، نکات کاربردی بسیار ارزشمندی برای برنامه ریزی و ایجاد تحول در سازمان ها
ارائه شده است که در عین سادگی، می تواند آثار چشمگیر و قابل توجهی در فرآیند ایجاد تحول در سازمان ها داشته باشد.

 یکی از ویژگی های مهم این کتاب این است که به جای تمرکز بر جزئیات علم عصب شناسی، با زبانی ساده به بیان کاربردهای عملی آن در مدیریت تحول سازمانی پرداخته است و این ویژگی، امکان استفاده از محتوای آن توسط مدیران و برنامه ریزان تحول سازمانی را بیش از پیش فراهم نموده است.

گزیده کتاب کاربرد علوم عصب شناسی در مدیریت تحول سازمانی

علوم عصب شناسی، با مطالعۀ سیستم عصبی ازجمله مغز، پنجرۀ جدیدی باز می کند و امکان را از زاویه ای دیگر فراهم می کند. جذاب ترین و کاربردی ترین نظریۀ تحول، «تحول» نگریستن به مقولۀ نظریه ای است که درمورد چگونگی برخورد مغز ما با تغییر می پردازد و به ما می گوید که چه چیزی موجب انعطاف و پایداری مغز می شود. علوم عصب شناسی به ما کمک می کند تا خود و دیگران را بهتر درک کنیم.

 برای رهبرانی که تاکنون با آن ها همکاری داشته ام، همین افق دید جدید نسبت به مقولۀ و درک عمیق تر از انسان برای ایجاد تغییرات جدی در توانایی و اعتمادبه نفس خود جهت رهبری «تحول» دیگران در فرایند تحول، کافی بوده است. دانش بیشتر دربارۀ مغز و شناسایی عوامل و موانع حرکت انسان در فرایند تحول، هم برای هدایت اقدامات و هم ایجاد همدلی بیشتر با دیگران به مدیران کمک می کند.

صفحات کتاب :
369
کنگره :
HD58/8‬‬
دیویی :
658/406‬‬
کتابشناسی ملی :
8484237
شابک :
978-964-12-2076-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه کاربرد علوم عصب شناسی در مدیریت تحول سازمانی