امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 69,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آزادکار فوق ستاره

کتاب آزادکار فوق ستاره اثر کیان تایید و کالیس تایید توسط انتشارات کهکشان دانش منتشر شده است. انتشارات کهکشان دانش به‌عنوان یکی از ناشران فعال که همواره در جهت آموزش به زبان ساده و برای عموم مردم تلاش کرده است، در سال سیزدهم فعالیت خود و در ادامه‌ی رسالت اجتماعی خویش، مجموعه‌ی جدیدی را بنا می‌نهد؛ مجموعه‌ کتبی با عنوان «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه».

این مجموعه که هیچ محدودیتی از نظر تعداد عناوین کتاب برایش در نظر گرفته نشده است،‌ قصد دارد با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کرده و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوه‌ی درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر مدی و تحولی از جای کنده شود!

کتاب آزادکار فوق ستاره برای شما کلیه‌ی مسائل درونی و بیرونی آزادکار بودن، سروکار داشتن با موضوعاتی مثل گرفتن اولین پروژه، چه کار کنیم وقتی یک کارفرما حق‌الزحمه‌مان را پرداخت نمی‌کند و رسیدگی به مشتریان فریب‌کار را یاد خواهد داد. این به عنوان یک راهنمای کلی نوشته شده که به نفع پیمان‌کاران تمام حرفه‌ها است.

گزیده کتاب آزادکار فوق ستاره

امروزه بیش‌تر آزادکارانی که در سطح جهان مشغول به کار هستند را طراحان، نویسندگان، عکاسان و یا تصویرسازان تشکیل داده است. در بسیاری از کشورها کلمه‌ی آزادکاری معانی مختلفی دارد؛ این کلمه، متشکل از ترکیب دو کلمه‌ی مجزای آزاد، و نیزه زدن است که در گذشته برای برخی سربازان به‌ کار برده می‌شد که آزاد بودند، و نیزه را در هوا می‌چرخاندند. البته امروزه کلمه‌ی نیزه زدن به ‌کار برده نمی‌شود، اما کلمه‌ی آزادکار نیز تقریباً همان معنی قدیمی خود را یدک می‌کشد، یعنی: انتخاب آزاد.

شما در پروژه‌ای که انتخاب می‌کنید آزادی دارید، رئیس خودتان هستید و می‌توانید به سبک دل‌خواه خودتان کار را پیش ببرید؛ به همین دلیل است که بسیاری از مردم خواهان راه‌اندازی کسب‌وکار مستقل خود هستند.

هنوز هم افراد آزادکار در کشورها و شهرهای مختلف با توانایی‌های متفاوتی که دارند، شباهت‌های بسیاری به یک‌دیگر دارند. این کتاب چگونگی تبدیل شدن به یک فرد آزادکار موفق، چگونگی گرفتن اولین پروژه توسط شما، و دریافت دست‌مزد از مشتریانی که در پرداخت حق‌الزحمه‌ی شما مقاومت می‌کنند را به شما می‌آموزد. این کتاب مانند یک راهنمای کلی تدوین شده، که تمام منافعی که استخدام یک فرد پیمان‌کار برای افراد حرفه‌ای دارد را نیز در آن لحاظ کرده است.

دیویی :
658/041
کتابشناسی ملی :
5577266
شابک :
978-600-6524-44-3
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
248
کنگره :
HD8036‏‫‬‭‬‭/ت2آ4 1398

کتاب های مشابه آزادکار فوق ستاره