امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کیهان عزیز

کتاب کیهان عزیز اثر سارا پرات با ترجمه فرامرز آزاده توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. «کیهان عزیز» کتابی است درباره‎ی احساسات بشری. همه نوع احساسات، خوب و بد. کتاب ابتدا در قالب 100 مراقبه‎ی کوتاه در باب احساسات منفی همچون خشم، تنهایی، ناامیدی، درماندگی و ... سخن به میان می‎آورد و به ما کمک می‎کند تا بر آن‎ها غلبه نماییم.

100 مراقبه‎ی دوم کتاب کیهان عزیز هم بر احساسات مثبت مانند تسلی، مثبت‎اندیشی، وفور نعمت، ثابت‎قدم بودن و ... اشاره دارد. «کیهان عزیز» تاکنون به زبان‎های آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، عبری، اسلواکی، صربستانی، رومانیایی و لهستانی ترجمه شده است.

بخشی از متن کتاب کیهان عزیز

آن زمان در زندگی‌ام هیچ پولی نداشتم، اعتمادبه‌نفس کمی داشتم و حتی نمی‌دانستم چگونه یک زندگی ده‌ساله را با دو بچۀ کوچک ترک و یک زندگی جدید را شروع کنم. نمی‌دانستم که این لحظه از عذاب به یک کاتالیزور قدرتمند می‌ماند که به من کمک کرد تا تمایل به تغییر را افزایش دهم.

حقیقت این است که وقتی مسائل به‌اندازۀ کافی عذاب‌آورند، مجبور می‌شوی یک برنامۀ عملیاتی جدید خلق کنی. ولی متارکه هیچ‌وقت راحت نیست. به‌طور میانگین یک فرد محبوس در رابطۀ خشونت‌بار، قبل از اینکه برای همیشه جدا شود، در طی زندگی مشترکش هفت بار تصمیم به متارکه می‌گیرد. هر تلاش برای ترک وضعیت از ناامن‌ترین و ناپایدارترین لحظات به شمار می‌آید.

من حداقل نه بار سعی کردم زندگی مشترک را ترک کنم. بالاخره بعد از اینکه جرئت ترک مکس را در وجودم افزایش دادم، با بیش از سی هزار دلار بدهی، دو تا چمدان و قلبی پر از امید برای یک آیندۀ درخشان‌تر، از خانه زدم بیرون.

صفحات کتاب :
472
کنگره :
BL۵۳
دیویی :
۲۰۴/۳۲
کتابشناسی ملی :
8460396
شابک :
978-622-220-749-6
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه کیهان عزیز