امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مردم درباره شما چه می گویند؟

کتاب مردم درباره شما چه می گویند؟ اثر فرانک پیترز با ترجمه الهام شریف توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.
کتاب مردم درباره شما چه می گویند؟ پنجاه درس برای افزایش و حفظ محبوبیت شما، آموزش می‌دهد. این درس‌ها حاصل سی سال تجربه فردی من در مدیریت بحران و مدیریت محبوبیت و مشاوره سازمان‌ها و برندهای بزرگ جهان است.

کتاب مردم درباره شما چه می گویند؟ برای همه افرادی که به اهمیت محبوبیت و اعتبار فردی در عصر حاضر پی برده‌اند مفید است و همه باید آن را مانند یک راهنمای جیبی، همیشه همراه داشته باشند. اگر این درس‌ها را خوب بیاموزید، از دیگران متمایز خواهید شد و این تمایز برای همیشه سپر بلای شما خواهد بود.

بخشی از متن کتاب مردم درباره شما چه می گویند؟

اگر بدانید چه هدفی دارید، آن‌گاه می‌توانید داستانی جذاب خلق کنید. ممکن است داستان‌سرایی برایتان چندان جذاب به نظر نرسد؛ اما این کار همیشه و همه جای دنیا مرسوم بوده است. کتاب‌های مقدس نیز مجموعه‌ای از داستان‌های الهی هستند.

درحقیقت، تمام رهبران بزرگ استاد داستان‌سرایی بوده‌اند. داستان میانبر کار و زندگی است. با داستان است که می‌توانید شور و عشق زندگی را به کار خود وارد کنید. داستان همه چیز را شخصی‌تر و در نتیجه قابل لمس‌تر می‌کند. هنگامی که داستانی خوب روایت شود، شما پیام آن را راحت‌تر و سریع‌تر می‌گیرید. شاید توجه کرده باشید که بیشتر نطق‌های تاریخی به شکل داستان بیان شده‌اند. سخنرانی معروف مارتین لوترکینگ در سال 1963، به نام «من رؤیایی دارم»، هنوز یکی از زیباترین نمونه‌های این حقیقت است.

دیویی :
۳۰۳/۳۸‭‮‬
کتابشناسی ملی :
4774605
شابک :
978-964-236-854-9‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
140
کنگره :
HM۱۲۳۶‏‫‬‮‭/پ۹م۴ ۱۳۹۶

کتاب های مشابه مردم درباره شما چه می گویند؟