امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,200
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مسافران ملکوت

کتاب مسافران ملکوت اثر احد کریمخانی توسط انتشارات خط مقدم منتشر شده است. این کتاب دربردارنده هشت مقاله درباره شهدای مدافع حرم است.

برخی از عناوین این مقالات عبارتند از: «دیپلماسی جهادی با تأکید بر عملکرد سپهبد شهیدقاسم سلیمانی در عرصه سیاست خارجی»، «گفتمان مکتب ق.س» و «سبک زندگی معنوی شهدای مدافع حرم، الگویی برای رستگاری انسان معاصر».

نقش شهیدقاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت، آثار رشادت‌های شهدای مدافع حرم بر امنیت ملی رژیم صهیونیستی، راهنمای مبارزه با تکفیر در بررسی سیره حضرت امیر(ع)، جایگاه شهدای مقاومت در زمینه‌سازی تمدن اسلامی و بسط سبک زندگی سیاسی_ اجتماعی مدافعان حرم در جامعه از دیگر عناوین مقالات کتاب مسافران ملکوت است.

بخشی از متن کتاب مسافران ملکوت

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قدرتمندترین فرمانده نظامی غرب آسیا بود و بسیاری از تحلیلگران جهانی او را دومین فرد قدرتمند جمهوری اسلامی پس از رهبر معظم انقلاب اسلامی می دانستند؛

همچنین استراتژی های نظامی او در خدمت سیاست خارجی قرار می گرفت. بنابر اذعان اندیشکده های معتبر خارجی، ایران طی سال های اخیر در غرب آسیا، از لبنان و سوریه تا عراق و یمن، قدرت خود را اِعمال کرده است.

یکی از کلیدهای موفقیت این کشور، اتخاذ یک استراتژی منحصربه فرد مبنی بر تلفیق قدرت شبه نظامی و قدرت دولتی بوده است؛ استراتژیای که تا اندازه ای با الهام از مدل حزب الله در لبنان تدوین شده است. همه اذعان دارند که معمار برجسته این سیاست، سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده کهنه کار نیروی قدس ایران است.

صفحات کتاب :
247
کنگره :
DSR۱۶۶۸‬‬
دیویی :
۹۵۵/۰۸۴۴۰۹۲
کتابشناسی ملی :
7426298
شابک :
978-622-751013-3
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه مسافران ملکوت