خرید و دانلود کتاب های جوجو مویز

جوجو مویز

درباره جوجو مویز

 جوجو مویز نام مستعار پائولین سارا جو مویس، متولد 4 اوت سال 1969 در لندن می باشد. جوجو مویز حدود 12 سال به عنوان روزنامه نگار و خبرنگار فعالیت در انگلستان کرد. در سال 2002 اولین رمان خود با نام سرپناه بارانی را منتشر کرد و پا به دنیای داستان نویسان گذاشت و تاکنون می شود گفت هر سال یک رمان جدید را به چاپ رسانیده است.

سبک نوشتاری جوجو مویز عاشقانه و رمانتیک است. این نویسنده و روزنامه نگار انگلیسی تبار به اتفاق تمام داستان هایش درباره افرادی است مه به گونه ای درگیر احساسات و عواطف می شوند. هرچند وی خود را واقع گرا می داند و در دنیای واقعی احساسی نیست و ی معتقد است که وقایع داستان هایش در جامعه کنونی رخ می دهد و جامعه با آن ها درگیر است. به گفته‌ی مویز نوشتن درباره‌ی فراز و فرودهای عشق همیشه برای خواننده خواندنی و دوست داشتنی است.

جوجو مویز تا به امروز بیش از 10 عنوان رمان عاشقانه نوشته است ولی در بین همه نوشته هایش، دو رمان من پیش از تو و من پس از تو شهرت جوجو مویز را بیش ار پیش افزون کرد،یه طوری که رمان پیش از تو در 28 کشور جهان ترجمه و منتشر شد.

لیست تمام کتاب های جوجو مویز

من پیش از تو، پس از تو، دختری که رهایش کردی، سرپناه بارانی، میوه ی خارجی، اسب رقصان، یک به علاوه یک و موسیقی شب، کشتی نوعروسان، اسب رقاص، هنوز هم من، ماه عسل در پاریس، آخرین نامه ی معشوق، ماه عسل در پاریس، خلیج نقره ای، و رها در باد آثار جوجو مویز می باشند.

جوجو مویز

باران پناه دهنده (سر پناه بارانی)(۲۰۰۲)
میوه خارجی (۲۰۰۳) (منتشر شده در ایالات متحده با عنوان Windfallen)
رها در باد (۲۰۰۳)
مرکز فروش طاووس (بازار طاووس)(۲۰۰۴)
کشتی عروس ها (۲۰۰۵)
خلیج نقره‌ای (۲۰۰۷)
موسیقی شب(آوای شب) (۲۰۰۸)
اسب رقاص (اسب رقصان)(۲۰۰۹)
آخرین نامه از معشوقت (آخرین نامه معشوق)(آخرین نامه از عاشق تو)(۲۰۱۰)
من پیش از تو (۲۰۱۲)
ماه عسل در پاریس (۲۰۱۲)
دختری که رهایش کردی (۲۰۱۲)
یک به علاوه یک (۲۰۱۴)
پس از تو (من پس از تو)(۲۰۱۵)
تک و تنها در پاریس (۲۰۱۷)
باز هم من (هنوز هم من) (۲۰۱۸)
بخشنده ستاره‌ها (ستاره بخش)(بخشنده ستارگان)(آن که به من ستاره بخشید)(۲۰۱۹)
پا تو کفش دیگری (کفش‌هایش)(کفش‌های دیگری)(۲۰۲۳)

آخرین کتاب جوجو مویز

آخرین نامه ی عشق آخرین کتاب جوجومویز می باشد و داستان زندگی زنی است که بدون عشق و علاقه و با اصرار پدر و مادر به خواستگاری با موقعیت اقتصادی و اجتماعی خوب ازدواج می کند. نام زن جنیفر استرلینگ و همسرش لورانسی استرلینگ است.

کتاب کفش هایش جوجو مویز

جوجو مویز در کتاب کفش‌هایش دوستی زنانی را روایت می کند که عین متفاوت بودن با هم، دوران میانسالی مشترکی را می گذرانند؛ زنانی که بلا وجود محبت و توجه به خانواده ی خود، از سوی آنان چندان جدی گرفته نمی شوند. به همین دلیل در تکاپو هستند تا معنای حقیقی زندگی را بیابند. مویز به عنوان یک نویسنده ی پرفروش و پرکار بار دیگر در این اثر مخاطبان را با شخصیت پردازی های منحصرب ‌فردی درگیر می‌کند.

بهترین کتاب جوجو مویز

جوجو مویز نویسنده ای قهار در وادی رمان نویسی آن هم از نوع عاشقانه اش است. هر کدان از نوشته های او خواهان و خوانندگان خود را دارد. ولی بر اساس نظرات خوانندگان و همچنین اقبال مخاطبان می توان چندد اثر را به عنوان کتاب های برتر جوجو مویز معرفی کرد:

دو اثری که انتشار آن ها باعث شهرت بیشتر جوجو مویز شد را می توان گفت جز بهترین کتاب های جوجو مویز نگاشت.

کتاب من پیش از تو، داستان دخترکی فقیر و سرخوش به نام لوئیزا است که به خاطر گذران زندگی به دنبال شغل می گردد. او پرستار مردی جوان و پولداری می شود که بر اثر سانحه ای قدرت حرکت‌ کردن را از دست داده است. مرد جوان با ناامیدی در فکر پایان‌ دادن به زندگی خویش است؛ اما ورود لوئیزا ورق را برمی گرداند و همه چیز عوض می شود.

کتاب پس از تو که ادامه کتاب من پیش از تو می باشد؛ اتفاقاتی دیگر را عنوان می کند، در این کتاب دیگر از آن لوئیزا پر نشاط و سرخوش خبری نیست و دختری افسرده را در این رمان می بینیم. با این وجود در همان ابتدای کتاب واقعه ای رخ می دهد که مخاطب را تا پایان کتاب همراه خود نگه می دارد.

کتاب دختری که رهایش کردی

کتاب دختری که رهایش کردی (The Girl You left Behind) نوشته‌ی جوجو مویز ماجرایی را در اواسط جنگ جهانی اول روایت می کند. نازی ها شهری در فرانسه را اشغال و هر چیز با ارزشی را غارت کرده اند. سوفی در این شهر زندگی می کند. در خلال خواندن ماجراهای جذاب زندگی سوفی به صد سال بعد و شهر لندن می رویم. در این شهر لیو زندگی می کند؛ زنی که تابلویی را با نقشی از یک زن در جنگ جهانی اول به او هدیه داده اند.

کتاب ماه‌عسل در پاریس

کتاب ماه‌عسل در پاریس (Honeymoon in Paris) ماجرای دو زوج با داستانی موازی است که پاریس را برای گذران ماه عسلشان انتخاب می کنند؛ اما زوج ها به این نتیجه می رسند که ازدواجشان از اول اشتباه بوده است.

بهترین کتاب های جوجو مویز را می توانید در فراکتاب بیابید. بعضی از این کتاب هاعلاوه بر نسخه چاپی دارای نسخه الکترونیکی و ثوتی نیز می باشند؛ همچون دختری که رهایش کردی که هم صوتی آن و هم نسخه الکترونیکی آن را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

سه گانه جوجو مویز

سه گانه جوجو مویز شامل سه رمان به نام های من پیش از تو، پس از تو و باز هم من می باشد.

بیشتر