من با خدای کوچکم قهرم pdf و چاپی (کتاب طعم شیرین خدا جلد اول)

طعم شیرین خدا 1؛ خدا رو باید بزرگ دید...

امتیاز
5 / 4.1
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
107,000
10%
ت 96,300

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب من با خدای کوچکم قهرم اولین کتاب از مجموعه طعم شیرین خدا می باشد. محسن عباسی ولدی در کتاب من با خدای کوچکم قهرم به بزرگ دیدن خدا پرداخته و گفته است که اگر فقط به خدا اعتقاد داشته باشیم و خدا را بزرگ ندانیم، اعتقاد به خدا به تنهایی کارایی ندارد و در زندگیمان نمود پیدا نمی‌کند.

سوالات زیادی پیرامون مسئله خدا در کتاب مطرح شده و به آن پاسخ داده می شود. از آنجایی که این سوالات در جامعه ی امروز بسیار متداول بوده، این کتاب میتواند با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند. برای مثال، چرا ما اینطوری هستیم؟ حواسمون هست داریم چکار می کنیم؟ نکنه یادمون رفته برای چی به دنیا اومدیم؟ وجه تمایز این مجموعه با دیگر کتاب‌هایی از این سنخ، ادبیات نوشتاری کتاب است که از ادبیات محاوره بهره گرفته و توانسته نظر مخاطب را به خود جلب و در قلب او رسوخ کند.

معرفی کتاب طعم شیرین خدا جلد اول (من با خدای کوچکم قهرم)

در کتاب «من با خدای کوچکم قهرم» مارا در یک سیر زیبا به جایی می‌رساند که: خدا را بزرگ ببینیم، صفت عظیم و کبیر خدا را تا حدی بشناسیم و سعی کنیم زندگی‌ را بر این مبنا پیش ببریم. چرا در نمازمان یاد همه‌چیز می‌کنیم وکمتر حضور قلب داریم؟ چرا با خدایی که داریم در مشکلات آرامش نداریم؟ چرا با خدایی که به ما معرفی کردند خدا را کم در زندگی‌ می‌بینیم؟ و سولات زیاد دیگری که می‌شود در ارتباط با خدا مطرح کرد.

خیلی مواقع ما دنیا را خیلی بزرگتر از خدا می‌بینیم اگر اینچنین نبود حتماً سبک زندگی‌ ما تغییر می‌کرد. خیلی مواقع حرف مردم را بزرگتر از خدا می‌بینیم اگر اینچنین نبود حتماً خیلی کارهایی که نباید انجام بدهیم را انجام نمی‌دادیم. خیلی مواقع به خاطر آبروداری بیرون از خانه خیلی خوب برخورد می‌کنیم اما درون خانه اصلأ به خوبی آنچه که بیرون هستیم، نیستیم. همه اینها به خاطر این است که خدا را بزرگ نمی‌بینیم، خدا را همه‌کاره نمی‌بینیم، خدا را قادر بر هرچیزی نمی‌بینیم.

خلاصه کتاب من با خدای کوچکم قهرم

کتاب من با خدای کوچکم قهرم در سیزده درس نوشته شده است که مرحله به مرحله دیدگاه ما را در مورد خدا و بزرگی خدا عوض می‌کند. موضوع هر درس یه سوال می‌باشد که به آن پرداخته و جوابی که در هر درس به سوال داده شده است. درس اول: چطور میشه خدا رو فراموش کرد؟کسی می دونه؟ درس دوم: تا حالا شنیدید کسی خدا رو عبادت کنه، اما برا دنیا؟ درس سوم و الی درس سیزدهم با واکاوی این سوالات و پرداختن به جواب‌های آن‌ها، در لابلای این پرسش و پاسخ ها خدا را نمایان می‌کند و بزرگی خدایی که در وجود هر آدمیست و گمشده انسان‌هاست را به او می‌شناساند.

و به ما می‌آموزد خدا هست و بزرگ هست، هم اوست که در همه شرایط و همه مشکلات کنار ماست. کتاب من با خدا کوچک خود قهرم با زبان محاوره‌ای نوشته شده است و باعث می‌شود خواننده بسیار روان با کتاب ارتباط بگیرد.

در متن این کتاب تعدادی کیو آر کد وجود دارد که در آن متن‌های زیبایی را استاد محسن عباسی ولدی خودشان خوانده‌اند.

دانلود من با خدای کوچکم قهرم

انتشارات آیین فطرت برخی آثار خود از جمله همین کتاب من با خدای کوچکم قهرم را فقط در فراکتاب به صورت الکترونیکی عرضه کرده است و شما می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب به صورت آفلاین یا آنلاین مطالعه نمایید.

مجموعه طعم شیرین خدا

طعم شیرین خدا مجموعه ای است که نویسنده با آیات زیبای قرآن و اخادیث پرنور اهل بیت (ع) می‌خواهد خدا را معرفی کند و با معرفی خدا به معرفی ابعاد مختلف دین برسد. هدف نویسنده از نگارش این مجموعه که در مقدمه کتاب آمده از این قراراست:«تو این مدّت، همیشه به این فکر می کردم یه مجموعه کتاب بنویسم که اگه کسی عطش شناختن خدا رو داشت، بدون دردسر بتونه اون رو تهیّه کنه و با خوندنش سیراب بشه.

این ایده، به یه آرزو تبدیل شده بود تا...» طعم شیرین خدا یک مجموعه 7 جلدی است که نویسنده آن محسن عباسی ولدی که توسط انتشارات آیین فطرت انتشار یافته است. این مجموعه اختصاص به گروه سنی خاصی ندارد و توصیه شده که مربیان و معلمان برای استفاده از این مجموعه برای مخاطب نوجوان و جوان خود، بصورت درسنامه و زمان دار استفاده کنند تا نتیجه مطلوب آن را مشاهده کنند.

کتاب طعم شیرین خدا pdf عرضه نشده است اما اولین کتاب از این مجموعه با عنوان من با خدای کوچک خود قهرم به صورت دیجیتال در فراکتاب عرضه شده است. می‌شود این قدر مهربان نباشی؟ کتاب دوم از مجموعه طعم شیرین خداست. سومین کتاب مجموعه با تیغ مهربانی‌ات آخرش می‌کشی مرا! چهارمین کتاب مجموعه با رشته محبتت به کجا می‌کشی مرا؟ پنجمین کتاب با شِکر شُکرت شیرین می‌شود کامم! ششمین کتاب با حمد جا را برای فرشته ها تنگ می‌کنیم و هفتمین کتاب مجموعه طعم شیرین خدا؛ ذکر است کسی که اهل شکر است

دانلود رایگان کتاب من باخدای کوچکم قهرم

دانلود کتاب من با خدای کوچکم قهرم pdf رایگان در فراکتاب امکان پذیر نیست. مد نظر داشته باشید با دانلود رایگان کتاب‌ها، حق نویسنده و ناشر را تضییع خواهید کرد و دانلود آن از سایت‌های غیر معتبر، غیر شرعی می‌باشد. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک  صوتی، امکان مطالعه و شنیدن رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

پاراگرافی از متن کتاب من با خدای کوچکم قهرم

تو اگر نباشی نه من، هیچ چیزی نیست ولی اگر من نباشم، تو هستی و همه چیز هم سر جای خودش هست. چرا تو مرا فراموش نمی کنی و من تو را فراموش می‌کنم؟ من از خودم خسته‌ام، خستۀ خسته. دیگر حوصلۀ خودم را هم ندارم. از خودم فراری‌ام. پس تو کِی می‌خواهی از دست من خسته شوی؟ بس نیست این همه مدارا؟ مگر می‌شود این قدر بزرگ بود؟! بزرگیِ تو در ذهن من جا نمی‌شود.

‌برشی دیگر از متن کتاب من با خدای کوچکم قهرم

متأسفانه الان غفلت یکی از اصلی‌ترین راهکارهای رسیدن به آرامشه! اما چیزی که با غفلت به دست میاد، تنها چیزی که نیست آرامشه. وقتی من یقین کردم خدایی هست و این خدا، خدای بزرگیه، شک نمی‌کنم که خدا، بزرگتر از هر اتفاقیه که بناست برام بیفته، و بزرگتر از هرکسی که می‌خواد برا من اتفاقی رو به وجود بیاره. از طرفی، من باید بندگیم رو بکنم، اگه خیال می‌کنم که بناست ضرری به من برسه باید بدونم که تا اون خدای بزرگ نخواد، هیچکس نمی‌تونه به من ضرری بزنه. از اون طرف، اگه خدا بخواد نفعی به من برسونه، هیچکس نمی‌تونه مانعش بشه...

محسن عباسی ولدی

حجت الاسلام و المسلمین محسن عباسی ولدی کارشناس مسائل دینی و تربیتی است و تالیفات فراوانی در عرصه‌های تربیتی، ادبی و سبک زندگی دارد. مجموعه طعم شیرین خدا یکی از نوشته‌های ایشان می‌باشد. از دیگر تالیفات ایشان می‌توان از مجموعه هفت جلدی من دیگر ما، مجموعه از نو با تو، کتاب ایران زنده بمان و نقطه نه علامت سوال و ... نام برد.

کتاب صوتی من با خدای کوچکم قهرم

از نقاط مثبت و جالب مجموعه طعم شیرین خدا این است که کنار بخش هایی از کتاب بارکدی حک شده است که با اسکن آن می‌توان آن بخش را با صدای نویسنده گوش‌کرد و خواند. ولی کتاب صوتی بطور جداگانه برای این کتاب تولید نشده است.

خرید کتاب من باخدای کوچکم قهرم

برای خرید کتاب من با خدای کوچکم قهرم می‌توانید در سایت یا نرم افزار فراکتاب اقدام کنید. در فراکتاب نسخه دیجیتال و چاپی این کتاب در دسترس شماست.

کتاب من با خدای کوچکم قهرم

مشخصات کتاب من با خدای کوچکم قهرم را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: آیین فطرت
نویسنده: محسن عباسی ولدی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 254
موضوع: خداشناسی

 

 

صفحات کتاب :
254
کنگره :
‏‫‬‭BP217‭‏‫‬‭/ع2م8 1398
دیویی :
‏‫‬‭297/42
کتابشناسی ملی :
5139921
شابک :
978-600-8031-48-2
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه من با خدای کوچکم قهرم