امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدل بندی تجزیه و تحلیل، طرح و کنترل سیستم های تصادفی

کتاب مدل بندی تجزیه و تحلیل، طرح و کنترل سیستم های تصادفی نوشته وی. جی. کولکارنی و به ترجمه ابوالفضل گندمی می‌باشد. ناشر‌کتاب انتشارات دانشگاه امام حسین(ع) است.

در کتاب مدل بندی تجزیه و تحلیل، طرح و کنترل سیستم های تصادفی نویسنده طراحی و کنترل را مورد بحث قرار داده است، به ویژه بر اساسی‌ترین و متداول‌ترین روش‌های مدل‌بندی، تجزیه و تحلیل، طراحی و کنترل تاکید کرده و مزایای هر کدام را به طور مشروح بیان نموده است.

این کتاب می‌تواند در نظریه، روش‌ها و کاربردها برای طیف وسیعی از افراد که با مدل‌بندی و طراحی و کنترل سروکار پیدا می‌کنند مفید باشند، زیرا دانش‌آموختگان پس از فراگیری نظریه‌های مدل‌بندی و ... لازم است برای آمادگی بیشتر، آن‌ها را در برخی مسائل روزمره و کاربردی مورد کنکاش قرار دهند.

گزیده کتاب مدل بندی تجزیه و تحلیل، طرح و کنترل سیستم های تصادفی

مرحله اول این است که چگونه حالات و رفتار یک سیستم واقعی را درک کنیم و هدف از این مطالعه چست، این موضوع ما را قادر می‌سازد تا فرضیات مورد نیازمان را به طور دقیق به نحوی در نظر بگیریم تا برای یک سیستم واقعی کافی بوده و جواب‌های استنتاج شده از مدل برای سیستم واقعی قابل قبول باشد و ر این مرحله با استفاده از تعداد زیادی از مثال‌های مدل‌بندی زندگی واقعی مکررا مورد تایید قرار می‌گیرد.

صفحات کتاب :
618
کنگره :
QA۲۷۳‏‫‬‭/ک۹م۴
دیویی :
‫‭۵۱۹/۲۳
کتابشناسی ملی :
‎۱‎۳‎۰‎۲‎۹‎۰‎۱
شابک :
978-964-452-246-8
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه مدل بندی تجزیه و تحلیل، طرح و کنترل سیستم های تصادفی