کتاب درمان دردم آرزوست pdf

چند پرده از تجربیات جهاد پزشکی

امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب درمان دردم آرزوست

کتاب درمان دردم آرزوست اثر زهرا شکری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. نویسنده در طول دو سفری که به مناطق محروم کشور داشته است، سفر به مناطق شهرستان نورآباد از توابع لرستان و خنداب و کمیجان از توابع استان مرکزی، خاطرات و خلاصه‌ای از کم و کیف کار سفرهای بهداشتی درمانی و فرهنگی آموزشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک و چندی از خاطرات اردوی جهادی موسسه شهید کاظمی در منطقه دورک از توابع فریدون‌شهر را گردآوری و در این مجموعه ثبت کرده است.

لا به لای خاطرات کتاب درمان دردم آرزوست با عکس هایی از این مناطق مزین شده است تا فضای شکل گیری نوشتارا بیشتر به ذهن متبادر شود.

گزیده کتاب درمان دردم آرزوست

علی، 8ساله با گلو درد شدید بهم مراجعه کرد؛ می گفت خیلی وقته گلوش درد می کنه، می گفت خاله می شه آمپول بزنید زود خوب بشم؟ و من در فکر این بودم که بچه های شهری ما وقتی می خوای براشون آمپول تجویز کنی مادرشون اصرار داره دارو تزریقی نباشه؛ چون تحمل درد آمپول را ندارند، اما این بچه ها... .

همین که اومدم از توی کیف معاینم آبسلانگ بیرون بیارم و معاینش کنم، هم زمان با من، سر همۀ بچه ها هم وارد کیفم شد، یه شکلات ته کیفم بود، با هم گفتن شکلات!

و من همونجا آرزو کردم ای کاش قناد بودم و یکی از کوچک ترین صدها قنادی شهرمون رو می آوردم اینجا. دوست داشتم تمام درد این بچه ها را یکجا ببرم تهران و با صدای بلند فریاد بزنم ایران فقط تهران نیست!!

دیویی :
610/92
کتابشناسی ملی :
4574673
شابک :
‭978-600-96141-1-0‬
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
102
کنگره :
R634‭‬‭‬ ‭/ش78آ3 1395

کتاب های مشابه درمان دردم آرزوست