کتاب تاثیر سایه pdf

ریشه ترس ها، تردیدها، اشتباهات و عدم اعتماد به نفس شما کجاست و راهکارهای عملی برای شفای آن چیست؟

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تاثیر سایه

برجسته ترین روان پزشک سوئیسی, کارل گوستاو یونگ, می گوید سایه آن فردی است که ترجیح می دهیم مانند او نباشیم. می توانیم سایه را در یکی از اعضای خانواده مان مشاهده کنیم که بیشتر درباره او قضاوت می کنیم, در مقامات دولتی که رفتارشان را محکوم می کنیم یا فرد مشهوری که با دیدنش سرمان را با نفرت تکان می دهیم.

کتاب تاثیر سایه با در میان گذاشتن سه دیدگاهی که تغییردهنده زندگی هستند حقیقتی تازه را آشکار می کند. آنچه که حقیقتا رخ می دهد مغایر با آن چیزی است که از آن واهمه داریم. به جای شرم احساس شفقت می کنیم, به جای خجالت زدگی شجاعت به دست می آوریم و به جای محدودیت آزادی را تجربه می کنیم.

گزیده کتاب تاثیر سایه

در طول زمانی که فرزندانمان را پرورش می‌دهیم, به دنبال موفقیت هستیم, تلاش می‌کنیم که برای مسافرت و دوران بازنشستگی پس‌انداز کنیم, پاسخگویی به مهمترین پرسش‌هایی را که به رشد ما کمک می‌کنند نادیده می‌گیریم. فریاد عمیق درونی ما برای خودشناسی, در زیر اخبار روزانه, مسائل خانوادگی, بحرانهای سلامتی یا یک سرماخوردگی عادی دفن می‌شوند. همسایه‌ای برآشفته, نامزد/همسر سابقی که از ما دلخور است یاکودکی که راهش را گم کرده است, وقت و پولمان را به پایان می‌رسانند, وباعث می‌شوند به این باور برسیم که هیچگاه نخواهیم توانست به آنچه می‌خواهیم دست یابیم. حتی گاهی اوقات فراموش می‌کنیم که آنچه می‌خواستیم با آنچه اکنون داریم متفاوت بوده است. حافظه ما که با تکرار مسموم شده است, شاید ما را وسوسه کند که همان شیوه‌ای را که سالها زندگی کرده‌ایم ادامه دهیم و به زندگی معمولی خود قانع باشیم و حتی به آنچه خودمان انتظار داشتیم هم دست نیابیم.

متأسفانه این روش زندگی, فقط ما را زنده نگه می‌دارد, و مانع از آن است که به شیوه معناداری زندگی کنیم. رنجهای عاطفی زندگی روزانه مان, ما را به جایی می‌رسانند که بخواهیم برای فرار از گذشته به هرچه در آینده می‌آید تسلیم شویم...

 
دیویی :
154/2
کتابشناسی ملی :
6070448
شابک :
978-600-6268-00-2‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
227
کنگره :
BF31‍5

کتاب های مشابه تاثیر سایه

فراکتاب، فروشگاه آنلاین کتاب در انواع مختلف چاپی، صوتی و الکترونیکی

فروش کتابهای چاپی با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور (برای خریدهای بالاتر از 350 هزار تومان) انجام می‌گیرد. همچنین امکان خرید قانونی و دانلود هزاران کتاب صوتی و الکترونیکی در اپلیکیشن فراکتاب به صورت رایگان و یا با حدود قیمت 30% تا 50% قیمت نسخه چاپی، امکان پذیر می‌باشد. با فراکتاب در هر زمان و مکانی لذت مطالعه را تجربه کنید.

ایمیل : [javascript protected email address]

آدرس: مشهد- خیابان دانشگاه - بین دانشگاه ۱۰ و ۱۲ - پلاک ۲۳۸ - طبقه دوم