امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه

کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه اثر شهاب ابراهیم منصوری توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. باید آگاه باشیم که ذهن ناخودآگاه همۀ ما سیستم نرم‌افزاری قدرتمندی است که فقط فرکانس و حالت عاطفی را می‌فهمد.

وقتی به آن فرکانس فراوانی را بدهید، کلید فراوانی ذهن ناخودآگاهتان را روشن می‌کنید تا مصادیق فراوانی را به‌سمت زندگی‌تان هدایت کند. اگر فرکانس فقر را بفرستید، کلید فقر ذهن ناخودآگاهتان را فعال می‌کنید تا مصادیق فقر را به‌سمت زندگی‌تان جاری کند.

بخشی از متن کتاب معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه

تعریف کلی ذهن ناخودآگاه

ذهن ناخودآگاه همۀ ما خالق اتفاقات، شرایط و تجربیات خودمان است. درواقع، ذهن ناخودآگاه ماست که همۀ اتفاقات زندگی ما را می‌سازد و این موضوع به قدرتمندترین انتخاب هرلحظه که خدا در اختیار همۀ ما انسان‌ها قرار داده است بستگی دارد. خداوند خود بارها و بارها به آن اشاره کرده است.

کدام انتخاب؟ انتخاب یک فکر و حس خوب که به ما آرامش بدهد و راه ورود برکات و موهبت‌ها را به زندگی ما باز کند. قطعاً سؤالات زیادی در ذهنتان شکل خواهد گرفت. از چه طریقی؟ آیا با عمل کردن، تلاش و جان کندن؟ می‌توانم به‌جرئت بگویم پاسخ تمام کسانی که به اصول ذهن ناخودآگاه آگاهی ندارند چیست.

دیویی :
۱۵۴/۲
کتابشناسی ملی :
8448692
شابک :
978-622-220-746-5
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
104
کنگره :
BF۳۱۵‬

کتاب های مشابه معجزه آفرینی با اصول ذهن ناخودآگاه