کتاب کتابچه افراد موفق چگونه فکر می کنند

افکارتان را تغییر دهید، زندگی تان را تغییر دهید

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه افراد موفق چگونه فکر می کنند افکارتان را تغییر دهید، زندگی تان را تغییر دهید

بسیاری از مردم برای بیشتر از یک روز، برنامه ندارند. آن ها از خواب بیدار می شوند و چک لیستی را که باید آن روز انجام دهند مرور می کنند. کاری که آن ها طی یک ماه یا سال انجام خواهند داد به ندرت از ذهن آن ها می گذرد. اما برنامه ریزی بلند مدت برای موفقیت حیاتی است. بنابراین از مطالب این کتاب راهنمایی بگیرید و برنامه ریزی بلند مدت انجام دهید.

مشخص کنید برای پنج سال آینده: چه پروژه هایی باید کامل شوند، اهداف شما چه هستند و چقدر زمان برای خانواده و دوستان اختصاص می دهید؟ این دیدگاه به شما کمک خواهد کرد تا زمانی را برای آن چه که مهم است پیدا کنید و شادتر و موفق تر شوید.

داشتن یک زندگی شاد، در گرو یادگیری تفکر متواضع و تفکر مشارکتی است. باید به جای پیشی گرفتن از دیگران، بپرسیم که برای دیگران و با دیگران قادر به انجام چه کارهایی هستیم. این به این معنی است که ذهن خود را به سمت خلاقیت و اجتناب از جمعیت هدایت کنید. هنگامی که این کار را شروع کردید، ذهن خود را برای موفقیت آماده خواهید کرد.

همیشه بهتر است بخشی از یک چیز فوق العاده باشید تا این که فقط خودتان عالی باشید. تلاش برای داشتن ذهنیت مبتنی بر همکاری، به جای رقابت، مهم است. همکاری زمانی اتفاق می افتد که هدف شما به جای برتری داشتن بر دیگران، جهت تکمیل کردن ایده های آنان باشد.

بهترین متفکران به دنبال تنها یک پاسخ نیستند، آن ها به دنبال بهترین پاسخ از میان سایر پاسخ ها هستند. پاداش اضافه این کار به شما کمک خواهد کرد تا یک برنامه پشتیبان برای حل کردن راه حل ایده آل خود بسازید. تفکر خلاقانه هم چنین باعث می شود که شما و ایده هایتان جذابیت بیشتری برای افراد دیگر داشته باشید.

متفکران کل نگر همیشه دنبال فرصت هایی برای یادگیری هستند. آن ها به طور مداوم درحال بازدید از مکان های جدید، ملاقات با افراد جدید و پروراندن مهارت های جدید هستند. هر کسی می تواند یاد بگیرد که خلاقانه فکر کند، لازمه آن تکنیک هایی صحیح و کمی تمرین است.

کتاب های مشابه کتابچه افراد موفق چگونه فکر می کنند