کتاب کتابچه نبرد هنرمند

از موانع رد شوید و در نبردهای درونی بر سر خلاقیت پیروز شوید

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه نبرد هنرمند از موانع رد شوید و در نبردهای درونی بر سر خلاقیت پیروز شوید

همه ی ما کسانی را می شناسیم که به آسانی مجذوب چیزی شده و به سرعت شروع به برنامه ریزی برای نحوه ی موفق شدن در آن می کنند. آن ها فکر می کنند که میلیونر، بازیگر یا هنرمند مشهور بعدی هستند. اما با تمام شوق شان، هرگز به هدفشان دست پیدا نمی کنند. چرا؟ چون به همان سرعتی که جذب این ایده شدند، به همان سرعت نیز از آن دلسرد می شوند. چه چیزی آن ها را در بدست آوردن رویایشان متوقف می کند؟ و از همه مهمتر، چه چیزی شما را متوقف می کند؟

آیا رویایی که در آن یک نقاش، نویسنده و یا بازیگر مشهوری بوده اید را به یاد می آورید؟ چه چیزی شما را از شکسپیرِ بعدی بودن باز داشته است؟ جواب این سوال را می توان در کتابچه نبرد هنرمند، نوشته ی اِستیوِن پِرِس فیلد بیابید. این کتاب شما را به سمت مسیری برای خودشناسی راهنمایی می کند که در نهایت، منجر به یافتنِ موانع پیشرفت شما می شود.

مفهومی که در درون کتاب “نبرد هنرمند” نهفته، چیزی است که نویسنده آن را "مقاومت" می نامد. مقاومت کردن، مسئله ای کاملا معمول بوده و در جنبه هایِ بی شماری از زندگی مان تاثیر می گذارد. همه ی ما برای بدست آوردن هدفی بزرگ آفریده شده ایم، اما مقاومت، مانع رسیدن ما به اهداف و آرزوهایمان می شود. مقاومت، مسئله ای جهانی است که همه ی ما آن را تجربه کرده ایم. با این حال، نکته ی مثبت اینجاست که می توانیم بر آن غلبه کنیم. شاهد آن نیز انسان های بی شماری هستند که در هر گوشه ای از تاریخ، از هنرشان تاثیر شگفت انگیزی بجای گذاشته اند.

نیروهای معنوی، وسیله ای است که نهایتاً به تمام هنرمندان کمک کرده و الهامبخش آن ها می شود تا بر موانع راه هنر، غلبه کنند. زمانی که در هر زمینه ای حرفه ای شدید، و خود را کاملا به کارتان وقف کردید، آن زمان، موقعی است که الهام و خلاقیت و در نتیجه ی آن هنر واقعی، اتفاق می افتد.

کتاب های مشابه کتابچه نبرد هنرمند