کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن pdf

هنر به نتیجه رساندن، انجام دادن، اجرا کردن و انظباط شخصی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن

کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن اثر پیتر هالینز با ترجمه مهدی رئوفی توسط انتشارات متخصصان منتشر شده است.
نویسنده کتاب، آقای پیتر هالینز، نویسنده بسیاری از کتاب های پر فروش روانشناسی و انسان شناسی است. او که دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس روانشناسی است، در طول سال های پژوهش خود با هزاران نفر از طبقه های اجتماعی مختلف کار کرده است و پس از سال ها کار و پژوهش توجه خود را به نویسندگی معطوف نموده است.

رویکردی که نویسنده در کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن اتخاذ نموده، شامل ارائه مثال های بسیار روان وساده برای بیان اشتباهات و نقاط ضعف و قوت تفکراتی است که اغلب باعث شکست افراد می شود.

زبان کتاب بسیار ساده و خودمانی است و به دور از هرگونه اصطلاح و کلمات پیچیده است. در ترجمه این کتاب نیز سعی شده است به ساده ترین شکل ممکن منظور نویسنده به مخاطب فارسی زبان منتقل گردد. برای این منظور، نثر کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن به صورت محاورهای بیان شده، به گونه ای که در حین خواندن، خواننده می تواند فرض کند که نویسنده به مانند یک دوست با وی مستقیم سخن می گوید

بخشی از متن کتاب کاری رو که شروع کردی، تمومش کن

وقتی که قرارِ فکر کنیم چی می خواهیم، چی کار باید بکنیم و یا اینکه بقیه چی کار باید بکنند، ما می شیم یه عالم دَهر و یه متخصص به تمام عیار که به سادگی یه عالمه ایده در این موارد به ذهنش میاد و حتی خودش رو در موقعیت مورد نظرش تصور میکنه و کارو تموم شده می دونه.

اما وقتی که قرار خودمون رو جمع و جور کنیم و شروع کنیم به انجام دادن اقدامات لازم، نه تنها یه آدم دست و پا چلفتی می شیم، بلکه یه آدم بی حوصله و بی میل میشیم که اصلا دلش نمیخواد هیچ کاری کنه. تو این شرایط ما اصلا بلد نیستیم که چطوری از اون چهار اصل شامل تمرکز، انضباط شخصی، عمل کردن و سماجت در کنار هم استفاده کنیم تا بتونیم به خواستمون برسیم. بعضی وقتها از این چهارتا دوتا یا سه تا رو به کار می گیریم ولی نه همشو که باعث میشه نتونیم به خواستمون برسیم. در حقیقت استفاده از این چهار اصل، در حرف آسونه ولی در عمل خیلی سخته!

وقتی یه ایده به ذهن ما میرسه، اولش ما خیلی اشتیاق داریم و خیلی هیجان زده میشیم که بریم دنبالش و به حقیقت تبدیلش کنیم، اما به محض اینکه پی می بریم که چه مسیر دشواری پیش روی ماست، تمام اون اشتیاق و هیجان دود میشه و میره هوا.

صفحات کتاب :
168
کنگره :
BF۵۰۳
دیویی :
۱۵۳/۸
کتابشناسی ملی :
8902285
شابک :
978-622-2292-803-2
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه کاری رو که شروع کردی، تمومش کن