کتاب کتابچه اوج کامیابی

استراتژی ها و مهارت هایی که قدرت های پنهانی شما را برای موفقیت آزاد می کند

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه اوج کامیابی اثر برایان تریسی

برایان تریسی در کتابچه اوج کامیابی نکاتی را متذکر می شود که هرجویای موفقیت و کامیابی نیازمند مطالعه و مرور آن است.

اوج کامیابی در اصل استراتژی ها و مهارت هایی است که قدرت های پنهانی شما را برای موفقیت آزاد می کند.

امروزه نسبت به هر زمان دیگری در طول تاریخ، اطلاعات بیشتری در مورد دستیابی به موفقیت در هر زمینه ای در دسترس ماست. با وجود این کمتر از 5 درصد از جمعیت جهان، تا پایان عمرشان از نظر مالی به استقلال می رسند. به عبارت دیگر بیشتر مردم نمی دانند چگونه از زندگی خود بیشترین استفاده را ببرند. اکثر مردم تصدیق می کنند که تنها درصد کمی از ظرفیت های خود را در زندگی روزمره استفاده می کنند. نکته مهم در واقع دستیابی بیشتر به توانایی و پتانسیل های پنهان در ذهن ناخودآگاهمان است.

میزان دستاوردهای فردی، مبتنی بر دستیابی به منابع و توانایی های پنهان در وجودتان است که در نهاد بشر وجود دارند. بین کیفیت افکار شما و کیفیت زندگیتان، رابطه مستقیمی وجود دارد. در واقع دستاوردها و شرایط زندگیتان بازتاب دقیقی از آن چیزیست که بیشتر اوقات به آنها فکر می کنید. کیفیت تفکر شما در نهایت کیفیت زندگیتان را تعیین می کند.

خوشحال ترین افراد در جهان کسانی هستند که بطور مستمر در پی راههایی برای نشان دادن عشق، مهربانی و محبت به اطرافیان هستند. عشق، قدرتمندترین نیرو در جهان و کلید تحقق توانایی شماست.

عشق، جزءِ جدایی ناپذیر زندگی شما در دستیابی به موفقیت است. این بخش جدایی ناپذیر، در همه بخش های موفقیت نقش دارد.

یک فرد موفق، در واقع آرامش خاطر خود را به حدی می رساند که بتواند خود و دیگران را دوست داشته باشد. عشق پایه و اساس سلامتی، انرژی و نیروی اصلی روابط پایدار و با معناست. همه افراد موفق کاری را انجام می دهند که دوست دارند. اگر عاشق کار و زندگیتان باشید، فقط به اهداف خودتان می پردازید. همچنین عشق کمک می کند تا مسایل را بهتر درک کنید و به سطح بالایی از خوشبختی برسید.

پایه و اساس واقعی بدست آوردن یک شغل شاد و کسب موفقیت در زندگی، این است که ذهن خود را با اندیشه هایی سرشار از عشق، شفقت و بخشش پر کنید. این اصل در هر سیستمی برای موفقیت نتیجه بخش است.

کتاب های مشابه کتابچه اوج کامیابی