امتیاز
5 / 4.3
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب از جمعه شروع کن نوشته رابرت گلیزر با ترجمه علیرضا مجتهدی، ازجمله آثار منتشره در انتشارات اندیشه آگاه است. رابرت گلیزر که یک کارآفرین مشهور آمریکایی است در سال 2020 کتاب از جمعه شروع کن را با 52 داستان الهام‌ بخش برای آخر هفته‌ها، منتشر کرد.

معرفی کتاب از جمعه شروع کن

این کتاب نه تنها در حوزه موفقیت مالی، بلکه در تمامی حوزه‌های دیگر زندگی راهنمای شما خواهد بود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این کتاب به‌عنوان بخشی از برنامه‌های مثبت صبحگاهی خود استفاده کنید، زیرا هر قسمت از کتاب از جمعه شروع کن، حول محور ایده‌های الهام‌بخش و حکایت‌های پند‌آموز و خواندنی نوشته شده است. می‌توانید روز خود را با آن‌ها شروع کنید.
مورد دوم این است که امیدواریم این کتاب برای شما الهام‌بخش باشد تا بتوانید چیزی مشابه را برای اطرافیان خود، اعم از دوستان و خانواده، تیم خود در محل کار یا دانش آموزان یک کلاس شروع کنید.

متن کتاب از جمعه شروع کن

همه ما آزادیم که اشتباه کنیم اما هدف‌مان باید این باشد که از شکست‌ها درس بیاموزیم و بدون تکرار آن‌ها، به جلو حرکت کنیم. نمونه‌ای از محدود کردن این آزادی، رسوایی رخ داده در شرکت فولکس واگن بود که خبر آن در سال 2015 پخش شد.
به گفته بسیاری از مدیران اجرایی شرکت، مدیرعامل سابق مارتین وینترکورن سخت‌گیر و اقتدارگرا بود. او از شکست بیزار بود و همچنین فضای ترس را در شرکت پرورش می‌داد.

بخش کلیدی استراتژی رشد شرکت فولکس واگن، یک موتور دیزلی جدید بود که هدف آن تولید گازهای گلخانه‌ای کمتر و ایجاد راندمان بالاتر بود. اما مشکل این بود که با شروع تولید، این موتور اهدافی که وینترکورن علناً اعلام کرده بود را برآورده نکرد.
مهندسان از این که شکست را برای رئیس خود رقم بزنند خیلی ترسیده بودند، بنابراین از خلاقیت جمعی خود برای سرپوش گذاشتن بر این مشکل استفاده کردند و میلیاردها دلار ضرر و زیان به این برند وارد کردند.

نظرات درباره کتاب از جمعه شروع کن

کتاب رابرت گلیزر کلکسیونی از داستان‌های الهام‌بخش و تأمل‌برانگیز است تا راهنمایی‌ و انگیزه‌ای که برای بهتر کردن زندگی و شغل خود نیاز دارید را به دست بیاورید.

دنیل اچ. پینک، نویسنده دو کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز

کتاب از جمعه شروع کن یک منبع ضروری برای رهبری و مدیریت است که می‌تواند به اشخاص، تیم‌ها و ارگان‌ها کمک کند تا ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را ارتقاء بخشند و به پتانسیل کامل خود دست یابند.

آلان مولالی، مدیرعامل سابق شرکت فورد و بوئینگ

کتاب از جمعه شروع کن یک کتاب پرمعنی و انگیزه‌بخش است که باعث می‌شود بخواهید انسان بهتری باشید. این کتاب توجه شما را به راه‌ها و مسائلی جلب می‌کند که تابه‌حال به آن‌ها فکر نکرده‌اید. خواندن یک بخش از این کتاب در هر صبح می‌تواند بهترین راه برای آغاز روز باشد.

ویتنی جانسون، نویسنده دو کتاب پرفروش

داستان‌هایی که رابرت گلیزر به اشتراک می‌گذارد به مدیران کمک می‌کند که با ارزش‌های اساسی، بیشتر آشنا شوند و بتوانند به دیگران کمک کنند.
مدیران تیم‌ها باید از جمعه شروع کن را مطالعه کنند، مطالب را با تیم خود به اشتراک بگذارند و از درس‌های این کتاب برای بالا بردن قابلیت‌های خود بهره بگیرند.

دانلود کتاب از جمعه شروع کن

این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

دانلود رایگان کتاب از جمعه شروع کن

مشخصات این کتاب را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: اندیشه آگاه
نویسنده: رابرت گلیزر
مترجم: علرضا مجتهدی
تعداد صفحه: 184
موضوع: 52 داستان الهام‌ بخش برای آخر هفته ها
قالب: epub

 

صفحات کتاب :
184
کنگره :
BF503
دیویی :
153/8
کتابشناسی ملی :
8438612
شابک :
978-622-98183-2-9
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه از جمعه شروع کن