کتابستان معرفت

15 تخفیف
 آن دختر یهودی - نویسنده: اسماء خواجه زاده - نویسنده: خوله حمدی - ناشر: کتابستان معرفت

آن دختر یهودی

کتاب آن دختر یهودی رمانی از خوله حمدی است که در آن نویسنده چگونگی آشنایی خود با قهرمان داستان نادا را شرح می دهد. مترجم این کتاب اسما خواجه زاده و انتشارات آن کتابستان معرفت...

15 تخفیف
 مثل نهنگ نفس تازه می کنم - نویسنده: معصومه امیرزاده گشوئیه - ناشر: کتابستان معرفت

مثل نهنگ نفس تازه می کنم

کتاب مثل نهنگ نفس تازه می کنم نوشته معصومه امیرزاده است. این کتاب را انتشارات کتابستان معرفت منتشر کرده است.  «مثل نهنگ نفس تازه می‌کنم» ماجرای زنانی است که در اوج سادگی...

15 تخفیف
 چایت را من شیرین میکنم - نویسنده: زهرا اسعدبلنددوست - ناشر: کتابستان معرفت

چایت را من شیرین میکنم

کتاب چایت را من شیرین می کنم را زهرا بلند دوست نگاشته است و این کتاب توسط انتشارات کتابستان به چاپ رسیده است. این اثر داستانی جذاب روایتگر داستان دختری به نام سارا، ایرانی...

انتشارات کتابستان معرفت در واقع یک فروشگاه اینترنتی کتاب است و مدعی است، کتاب ها را با نظم خاص و موضوع بندی برای مخاطبان و خوانندگان چیده است تا به راحتی بتوانند کتاب دلخواه خود را بیابند و به آسانی به صورت مجازی خرید کنند و کتاب را دریافت نمایند.

معرفی انتشارات کتابستان معرفت

انتشارات کتابستان معرفت، علاوه بر فروش آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی، معرفی و مشاوره در زمینه ی کتاب و اطلاع از تازه های کتاب را هم دارند. همچنین جهت رضایت مشتری بسته های مناسبتی و پیشنهادی، استفاده از تخفیف های مناسبتی نیز در نظر گرفته اند. این انتشارات باشگاه مشتریان کتابستان را نیز راه اندازی کرده و کلی برنامه های جذاب دیگر مرتبط با کتاب و کتابخوانی قرار است داشته باشد.

کتاب انتشارات کتابستان معرفت

کتابهای انتشارات کتابستان معرفت را می توان این کونه معرفی کرد: این انتشارات در زمینه های مختلف اخلاقی، تاریخی، رمان و داستان و ... کتاب منتشر کرده است. در زیر بعضی از عناوین این کتاب ها را آورده ایم:
کتاب آن دختر یهودی، حریر، کلاس اخلاق، تل آویو سقوط کرد، روزهای تاریک، مثل نهنگ نفس تازه می کنم، مثل بیروت بود، ایذا، جایت را من شیرین می کنم و چندین و چند کتاب دیگر که همه ی این کتاب ها را می توانید در مجموعه ی فراکتاب در قالب های مختلف چاپی، الکترونیک و صوتی بیابید.

تازه های انتشارات کتابستان معرفت

تازه های نشر کتابستان معرفت در واقع تاریخ مصور ایران باستان است که در 4 جلد منتشر شده است. از دیگر تازه های این انتشارات می توان به کتاب های پیامبران از قبیل آدم، ادریس، نوح و ... اشاره کرد.
این انتشارات کتاب های خود را در دسته های مختلفی چون محبوب ترین ها و پرفروش ترین ها، جدیدترین ها، رمان ایرانی و ... طبقه بندی کرده است.

آدرس انتشارات کتابستان معرفت

تهران: میدان انقلاب .خیابان انقلاب. نرسیده به فخررازی. پلاک 1260

تلفن انتشارات کتابستان معرفت
شماره انتشارات کتابستان معرفت: 02191010744

بیشتر