خرید و دانلود کتاب های فائضه غفار حدادی

فائضه غفار حدادی

فائضه غفار حدادی متولد ۱۳۶۳ در تبریز است. سه فرزند دارد و هر سه هم پسر. دوران دانش‌آموزی را در دبیرستان فرزانگان تبریز درس خوانده. تحصیلات آکادمیک را هم تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته زیست ‌دریا در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داده است.

فائضه غفار حدادی بیوگرافی

فائضه غفارحدادی متولد ۱۳۶۳ در تبریز است. سه فرزند دارد و هر سه هم پسر. دوران دانش‌آموزی را در دبیرستان فرزانگان تبریز درس خوانده. تحصیلات آکادمیک را هم تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته زیست ‌دریا در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داده است.

دوست داشته در دبیرستان وارد رشته علوم انسانی شود، اما چون دبیرستان‌های استعدادهای درخشان به جز ریاضی و تجربی رشته دیگری ندارد، از سر اجبار به تجربی پناه برده. تحصیلات آکادمیک را هم تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته زیست‌دریا در دانشگاه شهید بهشتی ادامه داده. همسرش هم در تحصیلات دست‌کمی از خودش ندارد. آقای همسر، دکترای مهندسی مخابرات خوانده و در حوزه تخصصی خودش در بخش خصوصی مشغول فعالیت است. کتاب دهکده خاک بر سر ابتدا توسط نشر قاف منتشر شده. در ادامه اما امتیاز نشر آن به انتشارات سوره مهر واگذار شد و در نمایشگاه هم با استقبال خوبی مواجه شد.

فائضه غفار حدادی

کتاب های فائزه غفار حدادی

از جمله آثار این نویسنده:

سر بر خاک دهکده

دهکده خاک بر سر

خط مقدم

خورشید که غرق نمی شود

به من دست نزن

شبیه

کتاب یک محسن عزیز

کتاب یک محسن عزیز روایتی داستانی و مستند از زندگی شهید محسن وزوایی را به تصویر کشیده است. یک محسن عزیز، روایتی مستند از زندگی محسن وزوایی است. فائضه غفارحدادی (نویسنده کتاب) برای نخستین ‌بار از نامه‌هایی استفاده کرده که وزوایی سال‌ها برای خواهری که در آمریکا داشته، ارسال می‌کرده ‌است. این کتاب توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است.

محسن وزوایی متولد پنجم مرداد 1339 در تهران است. در خلال جنگ ایران و عراق از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شد و فرماندهی تیپ ۱۰ سیدالشهدا را برعهده داشت. در اردیبهشت ‌ماه ۱۳۶۱ در حین اجرای عملیات بیت المقدس، بر اثر اصابت گلوله و ترکش، شهید شد. وزوایی از اعضای دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در زمان تسخیر سفارت آمریکا بود.

خرید کتاب یک محسن عزیز

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان تهیه کتاب pdf یک محسن عزیز و کتاب چاپی یک محسن عزیز فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت خریداری کنید و کتاب الکترونیکی را در نرم افزار فراکتاب مطالعه بفرمایید.

کتاب خط مقدم

کتاب خط مقدم فائضه غفار حدادی یک روایت داستانی به دور از تخیل و رویاپردازی است که در مورد تشکیل یگان موشکی ایران صحبت می کند. این داستان با محوریت زندگی شهید حسن طهرانی مقدم که به نام پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران ملقب است نگاشته شده و از نظر مقطع زمانی، از مرداد سال ۶۳ تا دی سال ۶۵ را شامل می شود.

این داستان با محوریت زندگی شهید حسن طهرانی مقدم که به نام پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران ملقب است نگاشته شده و از نظر مقطع زمانی، از مرداد سال ۶۳ تا دی سال ۶۵ را شامل می شود.

مقطعی که اتفاقا پر از حادثه و موانع پیچیده است. پر از «نمی توانی ها» و «دیگر نمی شودها»، پر از جمله «اینجا دیگر آخر خط است». کتاب خط مقدم نوشته فائضه غفارحدادی است و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

دانلود کتاب خط مقدم

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب خط مقدم pdf و خرید کتاب خط مقدم چاپی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 قالب تهیه کنید.

کتاب اسم های شکلاتی

کتاب اسم های شکلاتی: قصه هایی درباره ی اسم های خداوند، به قلم فائضه غفارحدادی است و در انتشارات به نشر منتشر شده است.

برای دانلود کتاب الکترونیکی اسم های شکلاتی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

معرفی کتاب اِلی...

کتاب اِلی به قلم اِلی... فائضه غفار حدادی سفرنامه شامات و حدود سرزمین‌های اشغالی است. سال های سال است که سرزمین های مسجد الاقصی به دست انسان هایی افتاده است که می توان گفت هیچ بویی از انسانیت نبرده اند. کسانی که خویی از انسان بودن ندارند. کتاب الی... به قلم فائضه غفار حدادی سفرنامه شامات و حدود سرزمین های اشغالی است که توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب اِلی...pdf و خرید کتاب چاپی آن فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 قالب تهیه کنید.

معرفی کتاب شبیه‌

کتاب شبیه نوشتهٔ فائضه غفار حدادی و حاصل ویراستاری الهام اشرفی است و نشر شهید کاظمی آن را منتشر کرده است. رمان شبیه زندگی یک زوج دانشجوی ایرانی است که در شهر «نیس» فرانسه زندگی می‌کنند و دوست دارند فرزند زمانهٔ خودشان باشند، اما به ناگاه اتفاقی مهیب رخ می‌دهد که نظر همهٔ مردم شهر نسبت به آن‌ها تغییر می‌کند.

ظهور گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه و اقدامات جنایتکارانه و غیرانسانی آن‌ها در سرتاسر جهان باعث شد تا پژوهشگران، روزنامه‌نگاران، داستان­نویسان و مراکز مطالعاتی، آثاری را درباره ابعاد مختلف این گروه تکفیری تولید کنند. کارهای غیرانسانی و بی‌رحمانه آن‌ها در دهه نود به‌گونه‌ای بود که غالب مسلمانان و مردم دیگر ادیان (درگیر این اتفاق) انتظار ظهور منجی را داشتند. شاید اگر کمی، فقط کمی افکار و اعمالمان و زندگیمان «شبیه» پیامبر می­بود، اکنون جهان بهتری را تجربه می­کردیم. جهانی سراسر عشق، محبت، بدون کینه و بدون جنگ. فائضه غفار حدادی در جدیدترین اثرش یعنی رمان شبیه تلاش کرده این دغدغه‌­ها را در قالب واژه‌­ها به ریسه بکشد و به مخاطب عرضه کند.

خرید کتاب شبیه

رمان شبیه را در قالب چاپی در نرم افزار و سایت فراکتاب تهیه کنید.

کتاب دهکده خاک بر سر

کتاب دهکده خاک بر سر روزنوشت های فائضه غفار حدادی از زندگی در لوزان سوئیس که به تعبیر خودش «دوره ریاضت» است.این کتاب توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار شده است.

دوره ای که او با یک فرزند ۴ ساله و جنینی در شکم راهی کشوری غریب می شود که زبان آن را هم نمی داند. به همین خاطر او در توصیف کتاب خود نوشته «روایت هایی از یک سال زندگی در لوزان از زبان یک بی زبان».

لحن طنز مهم ترین نکته ای است که در روایت کتاب دهکده خاک بر سر توجه برانگیز است. نویسنده با رویکردی طنز به موضوعات ورود می کند و حتی وقتی مشغول روایت یک اتفاق جدی است که حتی گاهی نفس را در سینه خواننده حبس می کند و خودش نیز اشک می ریزد، اما دست از طنازی برنمی دارد و تلاش می کند که این فضا را حفظ کند.

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب دهکده خاک بر سر و خرید کتاب چاپی آن فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 قالب تهیه کنید.

کتاب خورشید که غرق نمی شود

کتاب خورشید که غرق نمی شود، روایتی از زندگی محمد شمسی، به نویسندگی فائضه غفار حدادی می باشد که توسط انتشارات شهید کاظمی، روانه بازار کتاب شده است.

کتاب خورشید که غرق نمی شود داستان زندگی یکی از آدم های عجیب است. کسی که بلد بوده قاعده معمول زمان را به هم بریزد و در هجده سالگی بیش تر از عرفای بزرگ خانقاه ها و مجتهدین کهنسال حوزه های علمیه از زندگی درک و شهود داشته باشد.

آن قدر که وصیت نامه و یادداشت های روزانه اش هر مدعی فهم و کمالات و ایمانی را به فکر بیندازد که مگر این آدم چند سالش بوده؟

کتاب خورشید که غرق نمی شود را در اپلیکیشن فراکتاب در قالب الکترونیکی تهیه کنید.

کتاب به من دست نزن

کتاب به من دست نزن فائضه غفار حدادی روزنوشت های کرونایی یک نویسنده خانه دار است. کتاب به من دست نزن اثر جدید خانم "فائضه غفار حدادی" نویسنده کتاب تحسین شده "خط مقدم" (روایتی داستانی از تشکیل یگان موشکی ایران به محوریت زندگی سردار شهید تهرانی مقدم) با موضوع کروناست که توسط انتشارات شهید کاظمی، روانه بازار شده است.

کتاب به من دست نزن تلاش مجاهدانه ایست که هرگز به اندازه تلاش کادر درمان و مدیران و مسئولان، دیده نخواهد شد. اما ثبت و ضبط آن ها برای گم نشدن تاثیرات مهم زنان ‌خانه دار در تاریخ و ابراز همدردی و انتقال تجربه‌ ها ضروری است مخصوصا نقش مادران فداکار و مظلوم که اگر ثبت نمی شد، بعدها در تاریخ گم می شد.

کتاب به من دست نزن را اپلیکیشن فراکتاب در قالب الکترونیکی تهیه کنید.

معرفی کتاب سر بر خاک دهکده

کتاب سر بر خاک دهکده که به قلم فائضه غفار حدادی نوشته شده است، روایتی جذاب از پیاده روی اربعین است که در آن به مقایسه تجربه سفر به اروپا و سفر به عراق پرداخته می شود. او در کتاب سربر خاک دهکده از رنگ و بوی اربعین و فضائل این سفر پر از برکت، رحمت و جذبه می گوید که از سفره سید الشهدا در سراسر عالم پهن شده و با جذبه ای که دارد کل عالم را مجذوب خود کرده است.

این کتاب توسط انتشارات شهید کاظمی چاپ شده است.

دانلود و خرید کتاب سر بر خاک دهکده (pdf و چاپی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf سر بر خاک دهکده و همچنین خرید کتاب چاپی سر بر خاک دهکده فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

بیشتر