نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کمیک ایلیا جلد 10

کتاب کمیک ایلیا جلد 10 به قلم امین توکلی یک مجموعه داستان دنباله‌دار مصور یا کمیک استریپ می باشد از انتشارات کمیکا کتاب‌های کمیک یا داستان مصور، کتاب‌هایی هستند که به کمک تصویر، داستانی را برای شما روایت می‌کنند.

همه‌ی ما دوست داریم در دنیای فانتزی داستان‌ها غرق شویم، دنیایی که در آن همه می‌توانند قدرت‌های خارق‌العاده داشته باشند و بسیاری از غیر ممکن‌ها در آن ممکن می‌شود. کتاب داستان مصور ایلیا؛ تولد یک قهرمان، کلید ورود شما به دنیای داستان‌های فانتزی ابرقهرمانان است.

به دنیای کمیکا خوش آمدید! دنیایی که قاب‌های پشت سر هم کمیک، مانند دانه‌های یک زنجیر، داستانی جذاب و دوست داشتنی را روایت می‌کنند.

وقتی ایلیا چشماش رو باز کرد، پشت اون نور خیره کننده سبز رنگ، خودش رو تو میدون نبرد دیگه‌ای دید. اینجا نه شهر خودش بود، که در مقابل ناتان تسلیم شده و نه حتی زمان زندگی امیرعلی! امیرعلی به یه نبرد در زمان گذشته سفر کرده و تنها اشتراک این دو دنیا، شکست اونها در برابر خاندان تاریکیه. آیا پذیرفتن این شکست تقدیر ایلیاست یا راه دیگه‌ای هم برای بیرون اومدن از این شرایط وجود داره؟

گزیده کتاب کمیک ایلیا جلد 10

- خضررر...

خضر کجایی؟

من دیگه این قدرت رو نمی‌خوام. خواهش می‌کنم ازم پسش بگیر.

می‌شنوی؟

+ زود خسته شدی ایلیا. ...

مبارزها مرد روزهای سخت هستند.

- من تمام سعیم رو کردم اما کاری از دستم برنیومد. دیگه نمی‌دونم باید چی کار کنم. ...

معرفی کتاب کمیک ایلیا جلد 11

کتاب کمیک ایلیا جلد 11، به قلم امین توکلی یک مجموعه داستان دنباله‌دار مصور یا کمیک استریپ می باشد از انتشارات کمیکا کتاب‌های کمیک یا داستان مصور، کتاب‌هایی هستند که به کمک تصویر، داستانی را برای شما روایت می‌کنند.

همه‌ی ما دوست داریم در دنیای فانتزی داستان‌ها غرق شویم، دنیایی که در آن همه می‌توانند قدرت‌های خارق‌العاده داشته باشند و بسیاری از غیر ممکن‌ها در آن ممکن می‌شود. کتاب داستان مصور ایلیا؛ تولد یک قهرمان، کلید ورود شما به دنیای داستان‌های فانتزی ابرقهرمانان است.

به دنیای کمیکا خوش آمدید! دنیایی که قاب‌های پشت سر هم کمیک، مانند دانه‌های یک زنجیر، داستانی جذاب و دوست داشتنی را روایت می‌کنند. رئیس ناتان، اسمی که تا پیش از این به گوش کسی نخورده بود، ولی حالا به همراه ترس از یک بیماری عجیب در بین مردم شهر پیچیده است.

کسی که با یکدست به یاری مردم آمده و با دست دیگر از آن ها بهایی سنگین طلب کرده. مردم رنج دیده شهر که تحت شرایط سختی قرار گرفته‌اند چه تصمیمی خواهند گرفت؟

آیا به ناتان و ادعاهایش اعتماد کرده و شهر را در اختیارش می‌گذارند؟ ایلیا برای پایان دادن به این کابوس چه کار می‌تواند بکند؟

گزیده کتاب کمیک ایلیا جلد 11

مردم شهر از طرفی از وعده‌های ناتان ناامید شده‌اند و از طرف دیگر توان روبه‌رو شدن با او را ندارند. فقط مبارزی قهرمان می‌تواند شرایط را تغییر دهد و قدرت را از ناتان پس بگیرد؛ مبارزی که به راحتی شکست نخورد و قدرتی خارق العاده همراه خودش داشته باشد. کسی که بتواند الهامبخش باشد و به مردم روحیه بدهد تا جلوی ناتان بایستند.

 ایلیا، بعد از دیدن آن نبرد تاریخی و درس بزرگی که گرفته است، همان مبارزی شده که شهر به او احتیاج دارد. اما شکست دادن ناتان، که دشمن کوچکی نیست و برای همه چیز نقشه کشیده، آسان نخواهد بود و ممکن است به قیمت جان ایلیا تمام شود. با ایلیا همراه شویم تا ببینیم این بار موفق می‌شود ناتان را از شهر بیرون کند یا از او شکست می‌خورد.

خرید کتاب ایلیا 10 و 11

این کتاب را در فراکتاب با تخفیف دریافت کنید. نسخه الکترونیک  جلد 10 و جلد 11 نیز به صورت جداگانه در فراکتاب در دسترس شماست.

خرید کتاب ایلیا 10 و 11

مشخصات کتاب ایلیا جلد 10 و 11 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)

نویسنده: امین توکلی
تعداد صفحه: 68
موضوع: داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه
شابک :
9786229455937

کتاب های مشابه ایلیا 10 و 11