نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب ایلیا 15، طلسم سایه؛ نوشتهٔ امین توکلی، یک مجموعه داستان دنباله‌دار مصور یا کمیک استریپ از انتشارات رویاپردازان نسل آینده است.

معرفی کتاب ایلیا 15

کتاب‌های کمیک یا داستان مصور، کتاب‌هایی هستند که به کمک تصاویر، داستانی را برای مخاطب تعریف می‌کنند. در این کتاب‌ها خواننده تصاویر و نوشته‌ها را از سمت راست به چپ و از بالا به پایین دنبال می‌کند. امروزه کتاب‌های کمیک در دنیا طرفداران بسیاری دارند و از محبوب‌ترین کتاب‌ها هستند.

کتاب ایلیا 15 طلسم سایه دربارهٔ نوجوان قهرمانی است که انتخاب شده تا با کمک دوستانش کارهای بزرگی انجام دهد و برای محافظت از مردمش به یک نبرد سخت و طولانی برود؛ نبردی که آیندهٔ همهٔ انسان‌ها به نتیجهٔ آن بستگی دارد.یک قدرت از جهان تاریکی، قهرمان داستان ما را شکست داده؛ قدرتی که از جنس خشم است و با طلسم سایه‌ها تلفیق شده است. اما ایلیا می‌داند یک قهرمان قرار نیست همیشه پیروز شود، بلکه قهرمان فردی‌ست که از شکست برای خودش انگیزه‌ی یک پیروزی تازه بیافریند؛ حتی اگر همه بگویند پیروزی‌های پیشینش از سر اتفاق بوده است.

در کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 15، شاهد تلاش ایلیا برای کشف رازی هستید که قدرت او را به‌طور موقت کاهش داده است. ایلیا می‌داند اگر دست روی دست بگذارد، طلسم سایه روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود. پس بدون توجه به نگاه سنگین دیگران و حرف‌هایی که پشت سرش می‌زنند، تلاش خود را از نو آغاز می‌کند. او یک قهرمان نوجوان است که تسلیم تاریکی نمی‌شود و می‌خواهد بار دیگر قدم به میدان بگذارد. برای دانستن اینکه ایلیا در این مأموریت تازه‌اش موفق خواهد شد یا نه، ماجرا را از زبان امین توکلی بخوانید.

خلاصه کتاب ایلیا ۱۵

این مجموعه‌داستان نوجوان ماجرای قهرمانی به نام ایلیا را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردم شهرش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت؛ جنگی که آینده‌ی بشریت به نتیجه‌ی آن بستگی دارد.در قسمت قبل خواندید که ایلیا نتوانست بر دشمنانش پیروز شود و این اتفاق روی رفتار و قضاوت مردم شهر درباره‌ی او تأثیر زیادی گذاشت. در کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 15، نوشته‌ی امین توکلی بخوانید از رازی که ایلیا باید آن را کشف کند تا طلسم جهان سایه‌ها برای همیشه شکسته شود.

ایلیا تولد یک قهرمان قسمت ۱۵

کتاب ایلیا ۱۵ دربارهٔ نوجوان قهرمانی است که انتخاب شده تا با کمک دوستانش کارهای بزرگی انجام دهد و برای محافظت از مردمش به یک نبرد سخت و طولانی برود؛ نبردی که آیندهٔ همهٔ انسان‌ها به نتیجهٔ آن بستگی دارد.وقتی سایه شوم تاریکی جان آرامش را به خطر می‌اندازد و دشمنان قسم خورده انسان، از مخفیگاهشان بیرون می‌آیند؛ باید قهرمانان پا به میدان بگذارند.

مجموعه داستان‌های مصور پیش‌رو ماجرای زندگی و نبرد اوست؛ یک نوجوان پرشور، مقاوم و باهوش. این کتاب که به قلم امین توکلی نگاشته شده، همه چیزش ایرانی است، از طراحی داستان تا معماری ساختمان‌ها، از شخصیت‌های چهار نوجوان قصه تا فرهنگ و فراز و نشیب ماجرا؛ اما، شاید، داستان شهر خیالی ما، داستان حقیقی سرزمین‌های بسیاری باشد.و حالا پس از مدتها در جلد پانزدهم، جنگ جدیدی شروع شده، مبارزه‌ای که دشمنان آن از درون شهر سربرآوردند...

متن کتاب ایلیا 15

پی دی اف کتاب ایلیا

شما می توانید برای دانلود کتاب ایلیا جلد ۱۵ این مجموعه را به صورت الکترونیکی در سایت و اپلیکیشن فراکتاب تهیه کنید و فقط در اپلیکیشن مطالعه کنید و مجموعه ۱۷ جلدی آن نیز به صورت چاپی و کمترین هزینه ارسال با ده درصد تخفیف به سراسر کشور در سایت و اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

انیمیشن پهلوان ایلیا

داستان انیمیشن ایلیا و دزد سوت زن داستانی مهیج و و ماجراجویی است. داستان این انیمیشن درباره ایلیا پهلوانی بزرگ است که در سرزمینی زندگی می کند. دزدی وارد این سرزمین می شود و با قدرت سوت خود همه چیز را نابود می کند. اما نمی تواند حریف ایلیا بشود. ایلیا پهلوان بزرگ او را دستگیر می کند. اما وقتی می خواهد او را به دست شاه بسپارد او فرار می کند. شاه مغرور و حریص ایلیا را از قصر اخراج می کند و اسب ایلیا را هم از او می گیرد.

ایلیا تصمیم می گیرد که دیگر هرگز به او کمکی نکند. بعد از آن راهزن سوت زن خزانه را خالی می کند و او هم فرار می کند. اما پادشاه متوجه می شود که او علاوه بر خالی کردن خزانه اسب ایلیا را هم دزدیده است. بنابراین اظهار پشیمانی می کند و از ایلیا درخواست می کند که به بهانه پیدا کردن اسبش هم که شده اموال و طلاهای خزانه را از سارق بگیرد و به خزانه برگرداند. برای اینکه خیالش هم راحت باشد خودش در این سفر ایلیا را همراهی می کند ...

خرید کتاب ایلیا جلد 15

در فراکتاب علاوه بر دانلود کتاب ایلیا جلد 15 امکان خرید نسخه چاپی با تخفیف فراهم شده است.

دانلود کتاب ایلیا 15

مشخصات کتاب ایلیا جلد 17 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)

نویسنده: امین توکلی
تعداد صفحه: 24
موضوع: داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
24
کنگره :
PN۶۷۹۰‬‬
دیویی :
[ج]۷۴۱/۵۹۵۵‬‬
کتابشناسی ملی :
7729424
شابک :
978622981525
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ایلیا 15