نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب ایلیا 13 تولد یک قهرمان(13)کمیکا، اثر امین توکلی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات کمیکا ، به چاپ رسیده است.

معرفی کتاب ایلیا 13

کمیک ایلیا، داستان نوجوانی به نام امیرعلی است که با همراهی گروهی از دوستانش با ویژگی‌های مختلف، پا در مسیری می‌گذارد که حوادث مختلفی در انتظار آن‌هاست. هرکدام دارای ویژگی‌های متفاوت و استعدادهای متمایزی هستند که نتیجه آن، ماجراهای متفاوتی در طول داستان است. در طی داستان با توجه به استعدادها و تلاش‌هایشان، از منبع ماوراءالطبیعه قدرت‌هایی دریافت می‌کنند تا در مقابل نیروهای تاریکی که برای نابودی بشر با هم متحد شده‌اند، بایستند. نیروهای پلیدی که تحت سرپرستی «قائن» و در تشکیلات عظیمی که از ابتدای تاریخ وجود داشته، در سراسر کره زمین ظلم و تاریکی را گسترش می‌دهند. راهنمای آنان در این نبرد، پیری است که از هزاران سال قبل وظیفه هدایت نیروهای مبارز را بر عهده دارد.

اکنون این ایلیاست که با فداکاری خود برای مبارزه در مقابل ظلم برگزیده ‌شده است.داستان، روندی منطقی دارد و بدون این که عجله‌ای برای روایتش خرج شود، به خوبی شخصیت‌ها و اتفاق‌ها را معرفی و پیش می‌برد. اضافه شدن ویژگی‌هایِ فرهنگِ ایرانیِ زمان حال به این کمیک باعث خلق تجربه‌ای جدید برای کمیک دوستان خواهد بود.

خلاصه کتاب ایلیا 13

در شماره‌ی قبل خواندیم که بعد از فرار ناتان و پیروزی در برابر او چشم‌های دوستان و دشمنان به ایلیا خیره است. در شرایطی که دشمن واقعی هنوز از بین نرفته و آتش انتقام به سوی ایلیا و مردمش می‌رسد، امیرعلی به عنوان یک قهرمان برای مبارزه‌ای سخت آماده می‌شود. در کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 13 ماجرا درست از زمانی آغاز می‌شود که مرتضی وسط ناهارخوری با عصبانیت فریاد می‌زند: «همه گوش کنید! این امیر علی عجیب غریب شده. غیب می‌شه! زورش زیاد شده!» و به‌خاطر رفتار نسنجیده‌ی او به‌سادگی راز امیر علی و آرش و کامران برملا می‌شود. این اتفاق می‌تواند امیر علی و دوستانش را به خطر بیندازد. باید دید آنها برای حل این مسئله چه راهکاری اندیشیده‌اند.اگرچه زندگی  یک قهرمان پر از ماجراجویی و اتفاقات عجیب و غریب است، اما هر قهرمان پشت نقابش یکی از همین آدم‌هایی ست که بین ما زندگی می‌کنند.

امیرعلی هم مثل هر قهرمانی مجبور است هویت اصلی خودش را از بقیه پنهان کند و یک زندگی معمولی داشته باشد.  اما شاید این راز دیگر سرپوشیده باقی نماند…کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 13 از مجموعه ایلیاست. در کتاب ایلیا جلد 13 می بینیم که ایلیا بسیار محبوب شده و اسمش سر زبان ها افتاده اما خیلی از دوستان صمیمی اش هم نمی دانند که ایلیا همان امیر علی دوستشان است. در این کتاب اتفاقا های با مزه ای در مدرسه می افتد. اتفاق هایی که بعضی از دوستان صمیمی امیر علی می فهمند او ایلیاست… اتفاق های هیجان انگیز و با مزه.

مجموعه کتاب ایلیا

کتاب ایلیا ۲، کتاب ایلیا جلد ۱۲، کتاب ایلیا جلد ۱۷، کتاب ایلیا جلد ۱۶، کتاب ایلیا جلد ۱۵، کتاب ایلیا جلد ۱۴، و... شامل این مجموعه کتاب می شود.

قیمت کتاب های ایلیا

خرید نسخه چاپی مجموعه کتاب ایلیا( ۱۷ جلدی) را با ۱۰ درصد در فراکتاب فراهم است.

دانلود کتاب ایلیا 13

در فراکتاب علاوه بر دانلود نسخه الکترونیک این کتاب می‌توانید خرید کتاب ایلیا 13 نسخه چاپی را انجام دهید.

ایلیا 13

مشخصات کتاب ایلیا جلد 13 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)

نویسنده: امین توکلی
تعداد صفحه: 36
موضوع: داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
36
کنگره :
‫‬‬‮‭‭PN6790 ‬‬
دیویی :
‏‫‬‬‮‭‭[ج]741/5955‬‬
کتابشناسی ملی :
7574007
شابک :
9786229805701
سال نشر :
1402
کد گروه پژوهشی :
۷۵۷۴۰۰۷

کتاب های مشابه ایلیا 13