نظر شما چیست؟

مجموعه کتاب ایلیا دارای ۱۷ جلد و نویسنده آن امین توکلی و همچنین ناشر آن کمیکا است. کتاب ایلیا جلد 17 یک نبرد تازه میان ایلیا و دشمنان خبیثی است که چشم دیدن او را ندارند.

معرفی کتاب ایلیا جلد 17

وقتی سایه شوم تاریکی جان آرامش را به خطر می‌اندازد و دشمنان قسم خورده انسان، از مخفیگاه‌شان بیرون می‌آیند؛ باید قهرمانان پا به میدان بگذارند. مجموعه ایلیا داستان‌های مصور پیش‌رو ماجرای زندگی و نبرد اوست؛ یک نوجوان پرشور، مقاوم و باهوش.
این کتاب که به قلم امین توکلی نگاشته شده، همه چیزش ایرانی است، از طراحی داستان تا معماری ساختمان‌ها، از شخصیت‌های چهار نوجوان قصه تا فرهنگ و فراز و نشیب ماجرا؛ اما، شاید، داستان شهر خیالی ما، داستان حقیقی سرزمین‌های بسیاری باشد.
اگر مشتاق کتاب‌های مصور یا داستان‌های ماجراجویانه هستید، به هفده کتاب موجود در این مجموعه سر بزنید. این مجموعه، داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.

خلاصه کتاب ایلیا جلد 17

کتاب ایلیا (جلد هفدهم) یک نبرد تازه میان ایلیا و دشمنان خبیثی است که چشم دیدن او را ندارند. پس از نجات یافتن ایلیا از انفجار آزمایشگاه اصلان حالا اتفاق تازه ای در شهر رخ داده است. گروهی از ربات ها به شهر حمله کرده اند و یک ساختمان بزرگ را به آتش کشیده اند. ایلیا باید چند آتش نشان گیر افتاده در ساختمان را نجات دهد و مبارزه بزرگی در مقابل ارتشی از ربات های بزرگ و مجهز انجام دهد. ربات هایی که توسط یکی از بزرگترین دشمنان ایلیا هدایت می شوند. آیا ربات ها قادر خواهند بود ایلیا را شکست دهند؟

متن ایلیا 17

متن ایلیا جلد 17

برشی از کتاب ایلیا جلد ۱۷

از یک طرف آتش راه پیش را بسته و از طرف دیگر ربات‌های غول پیکر و مسلح راه فرار ایلیا از این مخمصه را سد کرده‌اند. دشمن همیشه همان جایی که انتظار نداری کمین کرده به تو نزدیک می‌شود و تو را از پا در می‌آورد. این بار قهرمان شهر با دشمنی روبرو خواهد شد که او را می‌شناسد و می‌داند چطور ایلیا را از پا در بیاورد. اما این همه ماجرا نیست زخم کهنه‌ای سر باز کرده است ...

کتاب ایلیا چند جلد است

این مجموعه کتاب دارای ۱۷ جلد می باشد.

خرید کتاب ایلیا جلد 17

خرید نسخه چاپی این کتاب با پانزده درصد تخفیف در فراکتاب فراهم است.

خرید کتاب ایلیا جلد 17

مشخصات کتاب ایلیا جلد 17 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)

نویسنده: امین توکلی
تعداد صفحه: 30
موضوع: داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب: چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
30
کنگره :
‫‬‮‭‬‭‭PN۶۷۹۰
دیویی :
‏‫‬‮‭[ج]741/5955
کتابشناسی ملی :
9135341
شابک :
9786229455951
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه ایلیا 17