نظر شما چیست؟

در کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 16، نوشته‌ی امین توکلی، ادامه‌ی ماجراهایی را دنبال می‌کنید که ایلیا، شخصیت اصلی داستان، پس از وقایع مجلد قبلی، از سر می‌گذراند. در این جلد واقعه‌ی اصلی هنگامی رخ می‌دهد که امیرعلی، به دفترچه‌ی شخصی مهیار دسترسی پیدا می‌کند ... کتاب حاضر را نشر کمیکا برای نوجوانان تهیه و منتشر کرده است.



معرفی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 16


حتی برای ابرقهرمان شهر هم دیدن اسم واقعی‌اش در دفترچه نفرت یک ابرشرور کمی ترسناک است. اگر چه حالا ایلیا هویت واقعی مهیار را پیدا کرده اما هنوز نمی‌داند او این قدرت تاریک را از کجا بدست آورده و از توانایی‌های ترسناک او بی‌خبر است. علاوه بر این ایلیا باید بداند، او تنها کسی نیست که در برابر طلسم سایه می‌جنگد و این شهر قهرمانان دیگری هم دارد...کتاب ایلیا ۱۶ طلسم سایه در ادامه جلد ۱۵ به دشمن اسرارآمیزی می‌پردازد که نام ایلیا را در شمار افراد موردتنفرش فهرست کرده بود. در این جلد ایلیا هویت واقعی این دشمن اسرارآمیز را که دوبار هم از او شکست خورده کشف می‌کند و حتی او را از  طلسمی که او را به این هیولای وحشتناک تبدیل کرده نجات می‌دهد. این کتاب توسط نشر رویاپردازان منتشر شده است. مجموعه ایلیا مجموعه داستانی سریالی در ژانر ماجراجویانه و تخیلی است.


این کتاب کودکانه روایت‌گر زندگی پرماجرا و مبارزه‌های پسر نوجوانی به نام امیرعلی است که با کمک دوستانش تلاش می‌کند دنیا را از شر دشمنانی که خواهان نابودی زندگی هستند، نجات دهد. سبک تصویرگری این مجموعه کمیک‌استریپ است و همین امر سبب جذابیت بی‌نظیر این کتاب شده است. مجموعه ایلیا ۱۶ جلد دارد و البته هر سال جلد تازه‌ای نیز به آن اضافه می‌شود. برای دیدن همه جلدهای این مجموعه روی این لینک خرید کتاب ایلیا تولد یک قهرمان بزنید.



کتاب های ایلیا ۱۶


برای رده سنی هشت تا ۱۲ سال مناسب است و ۳۰ صفحه دارد. بخشی از این کتاب را با هم می‌خوانیم:  «امیرعلی بعد از دومین شکستش از مهیار، دفترچه شخصی او را پیداکرد تا شاید بتواند از خواندن آن راه‌حلی برای این مشکل پیداکند، اما اسم امیرعلی در لیست نفرت این دفترچه نوشته شده است. مهیار که با قدرت طلسم سایه حالا تبدیل به دشمن مردم شهر شده، علاوه بر ایلیا از خود امیرعلی هم کینه دارد. ولی مشکل اصلی امیرعلی کینه مهیار و قدرت او نیست، مشکل امیرعلی درون خود او نهفته است…».


خلاصه کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 16


در این مجموعه‌داستانِ نوجوان ماجرای قهرمانی به نام ایلیا روایت شده؛ نوجوانی جسور و شجاع که برگزیده گشته تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردم شهر کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت؛ جنگی که آینده‌ی بشریت به نتیجه‌ی آن بستگی دارد.شب چهارشنبه‌سوری‌ست. شهر پر از بلوا و آشوب است. مادر مهیار که نالان و رنجور در بستر بیماری افتاده، از پسرش می‌پرسد مگر بیرون چه خبر است که چنین غوغایی شهر را فرا گرفته؟ مهیار به مادر جواب می‌دهد: «امشب شب چهارشنبه‌ سوری‌ست. برای همین خیابان‌ها شلوغ و پر سر و صداست. اما تو نگران نباش. هر طور شده اطراف را آرام و ساکت می‌کنم.» مهیار این را می‌گوید و از خانه بیرون می‌زند، به این نیت که پسربچه‌هایی را که مشغول ترقه‌بازی در کوچه‌اند، به جای دیگری هدایت کند. اما آن‌ها توجهی به درخواست مهیار نمی‌کنند. خلاصه، کار میان پسربچه‌ها و مهیار به خصومت می‌کشد، و در این بین، انفجار اتفاقیِ نارنجکی در نزدیکی منزل مهیار، حال مادر او را به وخامت می‌کشاند...
در طرف دیگر داستان امیرعلی را داریم، که حالا، بعد از رویارویی دیگری با مهیار، از همیشه خشمگین‌تر است. او در گیرودار ماجرایی، به دفترچه‌ی شخصی مهیار دسترسی پیدا کرده، و متوجه شده که نامش در لیست نفرت این دفترچه آمده. آیا مهیار، که حالا به قدرتی جادویی دست یافته، نیات شومی برای امیرعلی در سر دارد؟ آیا ایلیای قهرمان می‌تواند در این میان به عنوان نجات‌دهنده ظاهر شود؟... برای گرفتن پاسخ این سوالات، باید منتظر بمانید و کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 16 را تا آخر مطالعه کنید...


متن ایلیا 16


برشی از متن کتاب ایلیا۱۶


- مهیار، مادر! چه خبره؟ این صداها چیه؟ لیلا کجاست؟- شب چهارشنبه‌سوریه دیگه مامان. الان بهشون می‌گم برن یه کوچه‌ی دیگه... برات سوپ درست کرده، الان میاد....- بچه‌ها برید یه کوچه‌ی دیگه بازی کنید. مادرم داره استراحت می‌کنه.- یادته پارسال زدی پنجره‌ی ما رو شکوندی؟ حالا وقت تلافیه.- چیزی که عوض داره گله نداره. پارسال پنجره‌ی اتاق من، امسال مال تو!- دارم می‌گم مادرم مریضه. وگرنه می‌اومدم اون نارنجکو می‌کردم تو حلقت...


خرید کتاب ایلیا جلد۱۶


برای خرید نسخه چاپی جلد۱۶ کتاب ایلیا، به سایت و اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و بعد از خرید از مطالعه آن لذت ببرید.


خرید مجموعه کتاب۱۷ جلدی ایلیا


برای خرید نسخه چاپی مجموعه ۱۷ جلدی کتاب ایلیا، به سایت و اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید و با خرید از خدمات ارسال رایگان آن بهرمند شوید.تعداد زیادی از آثار این مجموعه به صورت الکترونیک هم در فراکتاب عرضه شده است که شما میتوانید آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید.


دانلود کتاب ایلیا جلد۱۶


مشخصات کتاب ایلیا جلد 16 در جدول زیر آورده شده است:




























مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)


نویسنده:امین توکلی
تعداد صفحه:36
موضوع:داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب:pdf و چاپی با تخفیف ویژه

صفحات کتاب :
38
کنگره :
PN۶۷۹۰
دیویی :
‭[ج]۷۴۱/۵۹۵۵‬
کتابشناسی ملی :
8432853
شابک :
9786229841587
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ایلیا 16