نظر دیگران

نظر شما چیست؟

مجموعه ۱۷ جلدی ایلیا داستان مصوری که نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. نویسنده آن امین توکلی و ناشر آن کمیکا است. کتاب ایلیا ۸ نوشته‌ی امین توکلی، هشتمین جلد از مجموعه داستان‌های مصور دنباله‌دار، همراه با تصاویری جذاب، ادامه‌ی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیزی که برای امیرعلی رخ می‌‌دهد، را به تصویر می‌کشد.

معرفی کتاب ایلیا ۸

کتاب ایلیا تولد یک قهرمان ۸ نوشته‌ی امین توکلی، هشتمین جلد از مجموعه داستان‌های مصور دنباله‌دار، همراه با تصاویری جذاب، ادامه‌ی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیزی که برای امیرعلی رخ می‌‌دهد، را به تصویر می‌کشد.
کتاب‌های کمیک امروزه در سراسر دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده و جزء محبوب‌ترین‌هاست. در این کتاب کمیک شما تصاویر و متن‌ها را از سمت راست به چپ و از بالا به پایین دنبال می‌کنید.

خلاصه کتاب ایلیا ۸

همانطور که در خاطر دارید بیماری خطرناکی شهر را فرا گرفته که تنها درمان آن در اختیار خبیثی به اسم رئیس ناتان است. ایلیا و پروفسور حکمت هر کدام جداگانه به دنبال درمانش هستند و سرنخ‌هایی پیدا کردند که آن‌ها رو به کارخانه مواد غذایی رسانده است. سرنخ‌هایی که ایلیا قبلا تو آزمایشگاه اصلان هم دیده بود. از طرفی پروفسور در بازدیدش از کارخانه به راز بزرگی پی می‌برد و آن همکاری شهردار با رئیس ناتان برای به دست آوردن کنترل کامل شهر است. رازی که هنوز همه از آن بی‌خبرند و به خاطر آن پروفسور در کارخانه گیر افتاد. باید دید آیا ایلیا و پروفسور می‌توانند راه نجات مردم از این بیماری رو پیدا کنند؟ آیا آن‌ها موفق به فرار از کارخانه می‌شوند؟

دانلود کتاب ایلیا رایگان

دانلود کمیک ایلیا در فراکتاب عرضه نشده است. دانلود رایگان آثاری که ناشر و نویسنده در حال فروش آن هستند باعث تضییع حق آن‌ها خواهد شد.

پی دی اف کتاب ایلیا

کتاب ایلیا pdf در نسخه الکترونیک این کتاب در فراکتاب عرضه شده است. پی دی اف کتاب ایلیا تولد یک قهرمان به صورت جداگانه در فراکتاب وجود ندارد.

دانلود کتاب ایلیا تولد یک قهرمان رایگان

دانلود پی دی اف کتاب ایلیا تولد یک قهرمان در فراکتاب وجود ندارد اما جهت آشنایی با نسخه الکترونیک کتاب می‌توانید آن را در نرم افزار برای چند دقیقه کوتاه رایگان مرور کنید.

پهلوان ایلیا

نقش اول این مجموعه کتاب، ایلیا است و چون یک قهرمان ایرانی است از پهلوان ایلیا از آن یاد می شود.

کتاب مصور ایلیا

درباره‌ی مجموعه داستان‌های مصور دنباله‌دار:
این مجموعه، داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.

کتاب داستان ایلیا

کتاب داستان ایلیا یک مجموعه ۱۷ جلدی مصور است.

دانلود کتاب ایلیا

دانلود کتاب ایلیا جلد 8 در فراکتاب در دسترس شماست، نسخه چاپی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان قسمت 8 همراه با جلد 9 و به صورت دو جلدی در فراکتاب با تخفیف در دسترس شماست.

دانلود کتاب ایلیا

مشخصات کتاب ایلیا جلد 8 در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر:

رویاپردازان (کمیکا)

نویسنده: امین توکلی
تعداد صفحه: 36
موضوع: داستان دنباله دار مصور کودک و نوجوان
قالب: pdf
صفحات کتاب :
36
کنگره :
‫‮‭PN6790‭‬‭‬‭‭‬ ‬‬‬‬
دیویی :
‭[ج]741/5955‬
کتابشناسی ملی :
6172622
شابک :
978-622-967776-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه ایلیا 8