انتشارات رویاپردازان(کمیکا)

معرفی و تاریخچه انتشارات کمیکا

انتشارات کمیکا (استدیو کمیکا) با نام رسمی "موسسه رویا پردازان نسل آینده" در سال 1396 فعالیت خود را به عنوان یک مجموعه تخصصی در حوزه فانتزی، رسانه، چاپ و نشر، طراحی، گرافیک، هنر، بازی و سرگرمی آغاز نمود.
هدف کمیکا، دستیابی به زنجیره محصولات فرهنگی حول محور یک شخصیت کار خود را آغاز نمود. در راستای همین هدف بود که از اوایل سال 98 به صورت ماهانه اقدام به انتشار کمیک سریالی ایلیا در قالب یک داستان ابرقهرمانی نمود.
داستان این شخصیت که یک ابر قهرمان ایرانی است، مطابق با فرهنگ بومی این سرزمینمان روایت شده است و به همین دلیل توانسته در ژانر خود به محبوبیت مطلوبی برسد.

 

موضوعات و حوزه فعالیت نشر کمیکا

حوزه فعالیت نشر کمیکا شامل: مجموعه‌ای از محصولات فرهنگی از جمله داستان، کتاب کمیک، موشن کمیک، انیمیشن، گیم، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر و ... است که به صورت زنجیره وار حول محور داستان و قهرمان آن می گذرد. درواقع هدف انواع محتواهای ذکر شده، ایجاد ارتباط معنایی بین گونه های مختلف محتوایی است.

 

کتاب های انتشارات کمیکا

از مهمترین و معروف ترین کتاب های انتشارات کمیکا می توان به مجموعه کتاب کمیک سریالی ایلیا در ژانر ابرقهرمانی اشاره کرد که شخصیت اصلی آن، یک ابرقهرمان ایرانی است.

 

اطلاعات تماس نشر کمیکا

برای برقراری ارتباط با نشر کمیکا می توانید از طریق درگاه های زیر اقدام کنید:
آدرس: شهرک گلستان (راه آهن) - بلوار امیر کبیر - خیابان بنفشه - خیابان بنفشه ششم
تلفن تماس: 02171333033
ایمیل: info@comica.ir

بیشتر