امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 41,300
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کمیک ایلیا جلد 9

کتاب کمیک ایلیا جلد 9، به قلم امین توکلی یک مجموعه داستان دنباله‌دار مصور یا کمیک استریپ می باشد از انتشارات کمیکا. کتاب‌های کمیک یا داستان مصور، کتاب‌هایی هستند که به کمک تصویر، داستانی را برای شما روایت می‌کنند.

همه‌ی ما دوست داریم در دنیای فانتزی داستان‌ها غرق شویم، دنیایی که در آن همه می‌توانند قدرت‌های خارق‌العاده داشته باشند و بسیاری از غیر ممکن‌ها در آن ممکن می‌شود. کتاب داستان مصور ایلیا؛ تولد یک قهرمان، کلید ورود شما به دنیای داستان‌های فانتزی ابرقهرمانان است.

به دنیای کمیکا خوش آمدید! دنیایی که قاب‌های پشت سر هم کمیک، مانند دانه‌های یک زنجیر، داستانی جذاب و دوست داشتنی را روایت می‌کنند.

شرایط شهر داره بحرانی میشه. با وجود اینکه ایلیا و دستیار پروفسور نمونه مورد نیاز برای تولید داروی بیماری رو پیدا کردن، اما تعداد زیادی از مردم وعده‌های ناتان رو پذیرفتن و میخوان با دادن اختیار شهر به اون، سریعتر درمان بیماری رو به دست بیارن.

از یک طرف ناتان داره با نقشه‌هاش شرایط رو بحرانی‌تر میکنه و از طرف دیگه دستیابی به درمان هم به این راحتی نیست و نیاز به زمان داره. با ما همراه باشید تا ببینیم ایلیا در این شرایط سخت برای همراه کردن مردم با خودش و رسوندن درمان بیماری به دستشون چیکار میکنه؟

گزیده کتاب کمیک ایلیا جلد 9

+ تو این اوضاع، بی برووبرگرد خونه رو زیر نظر گرفتن.

- مشکلی نیست...

یه جایی سراغ دارم که فقط من و پروفسور ازش خبر داریم.

+ پرفسور!...

من...

من واقعا متأسفم که نتونستم پروفسور...

- بذارش برای بعد.

الان باید فقط و فقط روی راه درمان تمرکز کنیم.

صفحات کتاب :
32
کنگره :
‫‬‮‭PN6790
دیویی :
‫‬‮‭[ج]741/5955
کتابشناسی ملی :
8749709
شابک :
978-622-98415-9-4
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ایلیا 9